svarar på några frågor

Jag valde några snabba frågor att svara på. Självklart ska jag svara på fler men det gör jag någon annan gång!




Varför går du hos BUP?

Svar: För att du ska ha något att fråga om. Haha jag skojade, men grejen är att om jag ville att ni skulle veta det så skulle jag sagt. Men jag kanske säger någongång i framtiden haha.


jag bara undrar vilken killtyp du gilla

Svar: Det där är en jättesvår fråga.. Men har får INTTEEE gå runt i ett par Adidasbyxor som man har när man spelar fotboll eller liknande. ÅÅhhhh vad jag hatar när folk har dom. Can't stand it, sorry.


Ångrar dina föräldrar att du ställde upp i Talang eftersom du blivit så känd?

Svar: Haha nej? vad ska dom ångra? Grejen är att det är rätt många som frågar om hur det känns att vara känd, öööhhh jag är inte känd? jag tänker verkligen inte att jag är känd i alla fall. Eftersom det var så längesen så är det enligt mig helt sjukt och jättekul att folk fortfarande känner igen mig!


Vad tycker du om att dricka osv. när man är 13-14 ?

Svar: Klart det inte är bra! Det är verkligen inte bra! Men vad ska jag säga. Det är helt sjukt många som gör det...


vad är det olagligaste du har gjort?

Svar: Jag har väl inte gjort något olagligt direkt men jag kan ju säga att jag har gjort helt fantastiskt korkade saker. Kanske inget man kan bli dömd för


När du o dina kompisar går på kalas, hur mycket lägger du ungefär på en present då?

Svar: Alltså.. grejer är att vi går inte på kalas. Om någon fyller år har man antingen middag/lunch eller något likande och hur mycket jag lägger på presenten är helt olika! Det beror på! Eller så har man fest och då är det oftast inget måste att man har med sig present.


Är det viktigt för dig att alltid se bra ut?

Svar: NEJ! Haha ärligt jag anstänger mig nästan aldrig för att se bra ut! Klart jag försöker sätta på mig någolunda acceptabla kläder men annars är det inte så mycket mer.


Vad är ditt favoritmärke?

Svar: Det beror helt på vad det är jag ska ha! Om det är sportkläder, vardagskläder, underkläder och så vidare. Men om man ska säga vardagligt måste det nog bli H&M, Hollister, Odd Molly eller Ralph Lauren.


Hur mycket dansar ni på KSB (Kungliga Svenska Balettskolan)?

Svar: Vi dansar totalt ca 25 timmar i veckan. Sen är det några som dansar utanför skolan också, alltså att dom dansar på en danskola som BASE 23 eller Kuhlers. Jag förstår verkligen inte hur dom orkar haha.


Vad gillar du minst med dig själv?

Svar: Usch så ska man ju inte tänka! MAn ska tänka vad man gillar bäst med sig själv! Jag har aldrig riktigt tänkt var jag inte gillar med mig själv så det är en svår fråga. Ibland kan man ju se en gaaalet snygg tjej på stan eller något och tänker ''Åh henne vill jag se ut som!'' och sen ser man en annan tjej och tänker att man vill se ut som henne i stället. Även fast båda var lika snygga ser dom ju olika ut, förstår ni? Men om jag skulle ändra på något så skulle det vara min längd. JAg vill bli 1.70 minst, det så snyggt att vara lång!





Nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på 7an, tyst vittne. PUSS


Gustaf //

Hej Zara! Undrar bara hur lång du är och i vilken månad fyller du år?

Skrivet 2011-11-25 kl. 23:36:45
Anonym //

Haha jag kollar också på den nu, fett läskig med dom skelelleten!

Hoppas killen överlever ...

Skrivet 2011-11-25 kl. 23:54:25
Anonym //

Oj det fanns ingen "pojke" shit man kunde ju alldrig ana att det var en vuxen omg...

Samma som kommentera innan

Skrivet 2011-11-26 kl. 00:07:07
Emilia //

Hejsan! Bara en fråga vad gjorde du med pengarna du vann från Talang?

Skrivet 2011-11-26 kl. 08:11:05
URL: http://likeemee.blogg.se/
vilma //

ville bara säga att din blogg är en av mina absoluta favoritbloggar. en asbra mix av text och bilder oså!

GRYMT

Skrivet 2011-11-26 kl. 10:18:41
Deniece //

Vad kul att dansa så mkt! :D Jag går i dansskolan i Piteå (dock bara svenska balettskolan och inte kungliga) och vi dansar "bara" 12 timmar i veckan... :/ Har du gått sen 4an eller? :)

Skrivet 2011-11-29 kl. 21:33:27
URL: http://divokys.blogg.se/
Anonym //

e du oskuld?

röker du ?

brukar du dricka?



älskar diig !! puusss

Skrivet 2011-12-21 kl. 16:37:44
simon josefsson //

hej zara hur monga killar har du haft 5 210 fan jag vill ochså ha en sjäj fan jag är så kär i dig fan hör av dig jamenar vi kan bara sega hej till varandra och så kan jag sjunga en låt för dig ta inte detta som att jag är bervärs det är jag inte jag kan bara inte släpa dig i mina tankar det bultar och det bankar för jag tänker bara på dig love you snöla jemig en sjans du kan nå mig bå mitt mobil numer men det är bara om du vill här kommer det 0767898112 förlåt om jag har skrivit någåt dumt men jag är bara ärlig mot dig kram bussss simon

Skrivet 2012-02-22 kl. 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0