i'm not feeling 2 well.. but i'm back!

Hejsan bloggisen!


I morse var jag as flummig och ringde och sms:ade massa
haha dom måste ha trott att jag tagit nått. Då mådde jag ganska bra, så jag satte på tvn och zappade runt lite medans jag åt nudlar. Jag kan bokstavligt talat leva resten av mitt liv på nudlar! Det är ju så sjuuukt gott! Sen efter en stund så gick jag för att ta min medicin. Jag brukar bli väldigt trött av det (vilket jag självfallet blev idag också) så jag la mig i min sängis och somnade.

Sen så ringde Chloé och väckte mig, haha ååhhh vad jag älskar när hon ringer mig! Det är jättemysigt haha för om hon vill något så skriver hon aldrig sms utan hon ringer alltid. Dock så är det ju förjääävlaaa jobbigt att prata för min del nu då eftersom att jag är helt täppt i näsan. Det låter seriöst som om någon håller för min näsa när jag pratar och så är jag jättetjock i halsen så jag låter som ett mumlande troll...

Under tiden som jag varit sjuk har jag blivit heeelt käär i en sida som säkert många redan känner till. Den heter we♥it.com, alltså weheartit. Otroligt fina och inspirerande bilder!!










osv osv osv osv osv....


Rebecca //

älskar weheartit! ♥

Skrivet 2011-11-24 kl. 17:27:47
URL: http://whiterose.webblogg.se/
Tyler Mullen //

Today is Thanksgiving Day here in the USA so for my Thanksgiving wish I am hoping you get better soon! All of us kids love you Zara.

Skrivet 2011-11-24 kl. 17:50:16
Ella //

Den hemsidan finns som app och heter heart it men den kostar 15 kr ;)

Skrivet 2011-11-24 kl. 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0