hetsig fredag

Igår efter skolan sprang jag och träffade Malva, Andou och Chloé vid Slussen. Sen så åkte vi till Odelplan och chillade lite där för Malva skulle fixa en grej. Efter det så drog jag och Chloé till Saltis och träffade Fanny! Sen kom Alex och Sebbe hem till Fanny, sen drog vi med the boyz till Fridas vis Solsidan Station och mötte upp ganska många där..

Och så däääär höll det på hela kvällen! Först åkte vi dit, sen dit, sän där och sen hit osv. Vi åkte hem rätt tidigt, kanske runt 21.00 eller något sånt! När vi kom hem till stan så gick vi direkt upp till älsklings-Paula och var bara hemma i typ 3 minuter innan vi gick ut för att träffa Viktor och Jacob. Hahaha knaaz det var igår! Kändes som att jag träffade hela Stockholm ärligt talat! Men jag var ganska oskön för jag orkade ärligt talat inte vara glad och trevlig för jag var hungring, jag frös, hade PMS och helt sjuuuk mensvärk, ont i huvudet och allmänt sur. Hahah gud vad jag gnäller men jag vill bara säga om någon läser min blogg från Saltis att FÖRLÅT ALLA OM JAG VERKADE STEEEL! Sen till sist runt 22.15 åkte jag hem.

Det var min fredag det.. Haha nu ska jag gå och göra mat till mig själv, duktigt tjej! Ikväll få vi ser vad vi gör. Jag skulle egentligen på fezt men den blev insälld. Kanske det bara blir mysmys hemma. Det skulle vara skönt det också!



En rolig bild jag såg på tunnelbanan igår!


olga //

halloj :) kan inte du lägga upp en/flera bilder på ditt rum? nyfiken xD

Skrivet 2011-11-19 kl. 18:45:13
URL: http://olgabodin.blogg.se/
alva //

oj det där lät stressigt :)

Skrivet 2011-11-20 kl. 08:20:37
URL: http://nav.blogg.se/
Olvan //

När du skriver Chloe menar du shuterman??? :)

Skrivet 2011-11-23 kl. 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0