BOOOORIIING

Tjaaaa bloggisen! Idag blev det en väldigt sen dag i skolan för efter dansen som är på eftermiddagen gick vi och kollade på en film (som jag fortfarande kollar på.. Jag har på lägsta ljudstyrkan så jag kan mobilblöööggaaa) filmen kan jag ju säga SUGER! haha jag sitter med Isak och Rasmus och vi tråkar ihjäl.. Jag berättar mer när jag kommer hem!!


Engla //

Jag skulle också vilja ha en egen blogg. Och kunna videoblogga precis som dig. Men hur gör man egentligen?

Skrivet 2011-11-21 kl. 19:56:20
Olvan :) //

Gå in här

http://blogg.se/

Sen klickar du på Skapa Din Egen Blogg :D Den gröna rutan i hörnet :D



Hoppas det hjälpte :D <3

Skrivet 2011-11-21 kl. 21:22:56
Anonym //

Vilken färg har du på din Iphone???

Skrivet 2011-11-22 kl. 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0