Rihanna

Hejsan bloggisen!
Som alla vet gick jag på Rihannas konsert i förrgår och som en tjej i kommentarsfältet sa: Hon är ju inte direkt känd för att sjunga bra live. Och för att göra det hela ännu bättre hade hon ju haft influensan. Jag har ju sett några klipp på youtube och inte blivit särskillt inponerad. Men men jag gick ju i alla fall utan några höga förväntningar och det måste jag bara säga, sjuk eller inte, jävlar i helvete vad bra hon var!

Verkligen jättebra! Hon kan ju faktiskt sjunga haha. Dom bästa låtarna var ju dom lite lungnare tillexempel Unfaithful eller Calefornia kingbed. Hon har verkligen en speciell röst som är unik. Showen Loud tour i helhet var väldigt bra (även om ingen nåågonsin kommer slå Beyoncés) Något jag typ garvade läppen av mig igår var ju att Rihanna, som redan hade ställt in sin konsert i Malmö, ställde in den igår också! andra gången på 3 dagar. HAHA faaaiiilll alla ni som skulle gå på den! ååhh vad skadeglad jag är. Nej men vad synd .. Mihihihihihi




Unfaithful


Calefornia Kingbed


Man down


Malina //

Jag skulle gå på onsdagen men fan också vad arg jag blev när hon ställde in!! Seriöst började gråta! Tur du hade som gick på tisdagen!

Skrivet 2011-11-03 kl. 19:05:08
Evelina //

vad hemsk du är som säger att du skrattade när du fick veta de. fattar att man kan ha skadeglädje men inte för en sån grej, har kompisar som inte bor i Stockholm som satt i ett tåg 5 timmar dig och sen är tvungna att åka 5 timmar hem igen!

Skrivet 2011-11-03 kl. 22:47:29
malin //

Jag skulle säkert också ha haft lite skadeglädje men nu satt jag ju dock i globen när dom ropade upp det i högtalarna att det var inställt och då garvade man fan inte haha. Hade så gärna velat se då jag har haft biljetten bredvid sängen i över ett halvår :(

Skrivet 2011-11-03 kl. 23:29:07
bella //

hur kan du ha skadeglädje för något sånt? Själv hade man varit taggad på den konserten i nästan ett år. Såg den sitta på tavlan varje dag man gick upp och sen när man väl sitter i globen och är as-taggad, så kommer nån ut och säger att det var inställt... hur kan du vara glad över att andra blir ledsna?? :o <3

Skrivet 2011-11-06 kl. 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0