pluggish

Hej Bloggisen!
Nu har jag precis kollat på lite glosor på engelskan. Det börjar faktiskt bli rätt svåra ord man måste öva på nu! Jag är så otroligt trött på kvällarna efter skolan, så jag är jätteglad att ni trogna läsare faktiskt fortfarande är kvar! TackTackTack. Jag lovar en superupdate i helgen!

Hur jobbig man än tycker att skolan är nu, så kommer man sakna den så jävla mycket sen...


Rama //

Asså riktigt sant! Just nu hatar jag verkligen skolan, men jag tycker fortfarande om den eftersom jag träffar mina bästisar och kompisar där! Och en grej till.. Kan du ta en liten titt i min blogg? Kraam

Skrivet 2011-12-01 kl. 07:47:01
URL: http://ramaas.blogg.se/
Sebastian Williams //

love it gurl. Werk. you still need to text me!

Skrivet 2011-12-01 kl. 11:57:06
Elin //

Varför ska du byta skola??

Skrivet 2011-12-03 kl. 08:37:11
Olivia<3 //

hej! så sant så med inlägget MEN du har ju inte bloggat på typ flera veckor!

Skrivet 2012-02-22 kl. 08:53:47
URL: http://livish.bloggg.se
Anonym //

Hur stort hus har ni i kvadratmeter? Fråga dina föräldrar!!

Skrivet 2013-01-06 kl. 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0