Pina

Idag såg jag och klassen Filmen Pina (ni har säkert sett de på reklamskyltar någanstans i stan). Nu kanske ni tänker ''åååhhh fick ni se på bio? FETT kuuul!'' Enligt mig var den INTE bra! Det var en film som handlade om en dansre, som hette Pinas liv.

Jag satt mest och snackade med Rasmus och Isak eller spelade temple run höhö. Jag tror inte någon tyckte den var super bra. Joo säkert lärare.. Dom tycker alltid all kulter är så hiiimmllaa bra! Kulturnissar, som Olivia brukar kalla dom, är vad dom är! Såklart så ska det ju var det ju modern dans. Och för er som inte vet vad odern dans är så kan jag säga att enligt mig är det bara konstigt och tråkigt att kolla på. Det finns ju dom som tycker det är hur awesome som helst att kolla på det. Det kan faktiskt vara riktigt coolt vissa stunder. 



En bra sak var att den var i 3D! Visst är vi snyggaaa?


moaS //

Kan inte du lägga upp videos när du sjunger?

vore sjukt roligt :D

Skrivet 2011-11-21 kl. 22:05:03
URL: http://moaasamuelsson.blogg.se/
moaS //

Kan inte du lägga upp videos när du sjunger?

vore sjukt roligt :D

Skrivet 2011-11-21 kl. 22:05:06
URL: http://moaasamuelsson.blogg.se/
Olivia //

Håller med Moa ↑



:D

Skrivet 2011-11-22 kl. 06:47:39
URL: http://oliviastener.devote.se
Ida ^^ //

Ja snälla snälla snälla, typ ALLA vill att du lägger upp en video när du sjunger. Och du sa ju det i ett videoinlägg och jag har väntat aslänge, snääällla sjung! :D

Skrivet 2011-11-22 kl. 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0