Paula har fezt?

Heeej bloggisen!

Nu sitter jag och dricker juuuice! namnam! Hahah jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men jag kan ju ta och berätta lite om igår. Vi skulle ha lite myspys hos Pauliiis, i hennes källare. Så först gick vi till Östermalmstorg för att möta upp Lucinda och Andrea. Vi skulle typ vara runt 10 pers eller nått sånt men som vanligt på Östermalm så spreds ryktet om att Paula hade ''fest'', så hela Lidingö kom typ dit och ganska många från stan. Men som tur var var alla ganska lugna fast såklart så var det ju jättemånga som man knappt visste vilka dom var som kom och bjöd in sig själva! Usch för självinbjudare!

Anonym //

Var det i fredags??

Skrivet 2011-11-20 kl. 16:08:12
Ella //

Nämen jaja ... Ryktet spred sig. Coola tjejjer.



Z.

Skrivet 2011-11-20 kl. 16:21:36
URL: http://ellazzzz.blogg.se/
Anonym //

Vad menas med fezt?

Alkohol?....

Skrivet 2011-11-21 kl. 16:00:41
Louise //

fjortisar ?

Skrivet 2011-11-21 kl. 16:17:45
URL: http://balunstusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0