JUST LOSE IT

Jag bokstavligen HATAR folk som inte kan bjuda på sig själva! Herregud människa man lever bara en gång! Att bjuda på sig själv och ha roligt behöver absolut inte mena att man ska supa ner sig totalt, det är inte de det handlar om, Utan man ska bara typ.. Looseeee iitttt! Skitsamma vad folk tycker om en. Och vi lever ju bara till 2012 (lets pretend we do haha) ¨så JUST LOOSE IT!







Anonym //

hur känner du laila snälla svara !!!!

Skrivet 2011-11-03 kl. 17:57:59
george //

"Jag bokstavligen HATAR folk som inte kan bjuda på sig själva"



Men kom igen Zara du ber ju om att folk ska bli arga på dig.

Vi försöker berätta att nu när du har den här möjligheten, så måste du iafall jobba lite för att komma en liten bit.

Du som har Beyoncè som förebild trodde jag skulle veta rätt mycket om det.

Skrivet 2011-11-04 kl. 08:48:01
Jaag //

Asså Zara, så där kan du väl inte säga heller? Ja det är din blogg och så men om du vill att folk ska gilla dig, se upp till dig får du ta och vidga ditt perspektiv! Vissa kanske tycker att livserfarenhet en annan mening och alla har olika personlighet. Jag kommer ihåg att du har sagt att du aldrig dömmer folk men det va precis vad du gjorde ju?

Detta är inget taskigt menat för jag gillar dej och tycker att du är ball men tycker du ska tona ner på vissa grejer, du e inte så vuxen som du verkar tro. Men gör som du vill, kör på men bara ett tips. ;) Kram

Skrivet 2011-11-05 kl. 08:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0