i'm seriously in love with the thought of being in love! ♥

Min älskling Alva har lagt upp den här på sin awesome blogg! Vi satt och pratade om den här videon hela förmiddagen. Haha men jag bokstavligt dör vad underbara dom är tillsammans! Helt sjukt. Efterni har sett dom här kan jag lova er 100% att ni kommer vilja ha en pojkvän, om ni inte redan har en. Jag vill ha en pojkväänn som äälskar mig, som bara finns där och som man kan mysa med. Jag känner typ att alla killar är players och bara ute efter sex. Så jävla synd.




Ajna //

hittade de videorna för någon månad sen, och gud vad jag vill ha en pojkvän! Dock är alla killar där jag bor jävligt omogna och/eller rätt fula..

Skrivet 2011-11-25 kl. 17:37:46
emelie //

nu känner jag mig helt jävla forever alone! :(

Skrivet 2011-11-25 kl. 18:11:21
jolinesteen //

Den första videon såg jag för några dagar sen på en annan blogg, och seriöst, jag är kär i videon, i dom, och som du säger kär själva tanken i att ha det så där!

Skrivet 2011-11-25 kl. 18:25:13
URL: http://jolinesteen.blogg.se/
jess //

sant..

de flesta är jävligt omogna..

de finns ju bra, men dom är mer

som vänner..

Skrivet 2011-11-25 kl. 19:06:51
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Nora //

Dom är så jäkla söta!!

synd att det inte finns många killar som honom på denna jord.. ;P

Skrivet 2011-11-25 kl. 19:15:25
URL: http://happynora.blogg.se/
Emma hultgren! //

Oh herregud! gud vad jag vill va den där tjejen! att få ha en kille som han som beter sig som han! herregud! kan kolla på videosarna flera miljoneeeeeeer gånger! får nästan tårar så fina & hur mkt man vill ha en kille nu asså :'( <33

Skrivet 2011-11-25 kl. 19:26:28
URL: http://emmmaofsweden.blogg.se/
Johanna //

känner mig som nån sa helt forever alone nu ;(

vill bli äldre så killarna inte är så omogna..

Skrivet 2011-11-25 kl. 20:34:50
isabella //

hej^^ Är du bra på matte? Jag ska nämligen ha prov på måndag och det är några tal jag inte kan :s Om du känner att du vill hjälpa mig så vore du hemskt snällt!<3 (Har lagt ut talen på bloggen)

/Isabella

Skrivet 2011-11-25 kl. 20:36:11
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Hanna Berglund ;) //

Im FOREVER alone! Jag lovar!!!<3 Han liknar Justin Bieber! Men asså gud vad mysig och fett mycket pussar!<3 Kommer aldrig att hitta mr Right!

Skrivet 2011-11-27 kl. 06:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0