HAPPY

img_7075 (MMS)

Hej bloggisen! Jag är fullt medveten om att jag inte bloggat men jag har varken haft tid eller lust! Jag brukar nämligen blogga när jag har lite tråkigt och inte har något att göra, men nu har jag gjort så mycket saker och jag är bara allmänt as glad! Jag älskar mina underbara vänner, jag älskar min familj, jag är som Sagt bara as glad. Igååår var jag och spelade in en låt lalala. Den heter man overboard haha det låter jättelikt man down- med Rihanna, men det är den inte.


Wilma //

Kan inte du lägga upp någon låt när du har varit inne i studion och spelat in??!!! Tycker du är så bra!!:)<333

Skrivet 2011-11-17 kl. 10:29:08
Moa! //

Hejj Bästa Zara! Jag tycker att det är bättre att du mår bra och är glad än att du känner dej stressad till att blogga och skolan ochså (u:

Skrivet 2011-11-17 kl. 15:10:12
Amanda //

justin bibah ;)

Skrivet 2011-11-17 kl. 15:13:39
minela //

hej kan inte du lägga upp låten så man kan få höra den snälla för du sjunger så jävla bra

Skrivet 2011-11-17 kl. 17:18:13
Till amanda //

Det är inte Justin bieber idjuttt! Det är en annan overboard? Tror du inte att Zarah skulle ha vetat att det va Justin eller?

Skrivet 2011-11-17 kl. 19:28:40
Anonym //

KAN DU BE NELLY HINAS SKAFFA BLOGG

Skrivet 2011-11-18 kl. 18:27:01
Natasha //

Åhh, fyfan vad man älskar dem stunderna då livet bara rullar på. Måste bara säga att du verkar som typ sjukt snäll och c000l tjej, lol och fett med handsome också... helt fucked up och spontan kommentar men anyways :)

Skrivet 2011-11-18 kl. 23:15:11
URL: http://bynatti.blogg.se/
Jasmin //

Hej zara, älskar din blogg. Jag har en liten fråga vem är Chloé? Jag vet att hon typ är din kompis men var det nt någon som komenterade typ något dumt om dig och henne eller har jag fel ? undrar bara för jag har för mig att det stog på komentaren att hon tyckte det var jobbigt att du skrev vad hon typ gjorde och massa ? vet nt är inte helt säker (L)



LOVEUU

Skrivet 2011-11-19 kl. 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0