awesome Chloé!

Kommer ni ihåg i sommras när jag skrev om att jag hade pratat med Chloé i telefon av en slump? att allt bara var ett misstag, men att det var så jävla coolt! Jag kommer ihåg att jag tänkte ''wooow, awesome jag har pratat med Chloé Schuterman i telefon!'' För jag älskade hennes blogg och läste den typ 5000 gånger om dagen (vilket jag fortfarande gör hehe) och vi bestämde träff på Grönan för vi skulle ändå dit samtidigt och jag var sååå nervös när jag skulle träffa henne för första gången, ni anar inte! Haha men så skulle ju båda på Lexington fashionshow och då gick vi tillsammans, vi började träffas mer och lärde känna varandra mer och idag är hon inte Chloé Schuterman för mig.

Hon är Cholle, Clorzor eller Shuttis, En riktig kompis som jag älskar sjukt mycket och som jag kan berätta allt för! hon är awesome! Sättet vi har lärt känna varandra på är en jätterolig slump men som jag är otroligt glad över att det hände... För du är en ut av mina bästa kompisar Clorris Morris! Kolla hennes awesome blogg! Den är på riktigt awesome!

Vi snackade i telefon i går och då berättade jag hur awesome mina läsare och hur mycket ni kommenterade (love it, det är askul!!) så gå in på hennes awesome blogg om mode, skönhetstips och skitsnygga outfits och lämna en eller flera söta kommentarer. För det är hon värd. Världens awesomeaste vän! KLICKA PÅ BILDEN!!




Berta K //

Kommer inte in på hennes blogg? :(

Skrivet 2011-11-28 kl. 20:58:53
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/
Alice //

Åhh vilken gullig text!

Älskar hennes blogg, hon är så sjukt snygg ocksååå :)

Skrivet 2011-11-28 kl. 21:44:39
Love-lis //

Kan inte du berätta om flera kompisar? Typ paulinne eller vad hon heter? Andou också? Eller du är väl inte med henne så mycket nu! Kan inte du berätta lite :)

Puss <3

Skrivet 2011-11-28 kl. 22:03:12
Lina //

Hej! Zara :) Hur gammal är din kompis Chloe ?

Skrivet 2011-11-28 kl. 22:26:20
Amanda //

Hur många läsare har du nu om dagen då ? ;)

Och sjukt coolt att ni träffades av en slump!

Skrivet 2011-11-29 kl. 07:39:28
URL: http://Amandaebbaberg.blogspot.com
Agnes //

Skulle vilja träffa henne jättegärna, skulle vilja att samma sak hände för mig som dig, dig skulle jag också vilja träffa :)

Skrivet 2011-11-29 kl. 17:11:43
beeaa //

du träffade väl andou oxå om jag inte minns fel?

kram :)

Skrivet 2011-11-29 kl. 17:29:39
Anonym //

Hejj Zara, får jag bara fråga, vilka bloggar följer du ? hade gärna velat veta. tacktack <3

Skrivet 2011-11-29 kl. 18:32:24
Nicole //

Hejj Zara!

Asså, hur gick det till? :-)

Ringde du bara upp henne och så började ni snacka? ;)

Haha kul iaf <3

Kramiz

Skrivet 2011-11-29 kl. 20:54:58
Jasmin //

hejsan Zara, jag undrar alltså är Chloé typ känd? Har aldrig hört talas om henne men undrar bara om hon är det eftersom du var typ superglad att snacka med henne + träffa henne ? :) loveu (L)

Skrivet 2011-11-29 kl. 21:45:04
maddee //

Jasmin: Chloe är inte superduper känd, men hon har kända föräldrar och driver en rätt så känd blogg, om jag inte vet heeelt fel... :)

Skrivet 2011-12-02 kl. 16:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0