avada kedavra

Avada cadabra uttalar man ju inte om man inte vill slängar direkt i Azkaban fängelset. Det är den dödande förtrolliningen! OOOoooooo haha I vår klass är nästan alla Harry Potter freaks och går och mumlar förtrollningar för sig själva (okej inte riktigt, men nästan) typ alohomora, Homenum Revelio, lumos och ibland kan någon till och med skrika ut EXPECTO PATRONUM! Och i den här videon duellerade Lovisa och Olivia! Jag var Dumbeldore där.. Helt ärligt kan jag inte riktigt se vem som vann trollkarlsduellen fast jag tror det var Lovisa! Jaaaa det är typ sånt här vi gör på rasterna haha töntklass #1 men gosh vad jag älskar er ♥ ♥ ♥


Vickie //

Haha nästan :)

Avada Kedavra är det korrekta, men jag tror alla fattade ändå x)

Skrivet 2011-11-04 kl. 15:29:52
URL: http://viickiiee.blogspot.com
Saga //

Men imperio är ju eld besvärjelsen!



Haha förlåt, bara måste! Hustru Potter nörd på hög nivå :)<3

Skrivet 2011-11-04 kl. 18:33:04
Nellie //

men chilla du kommer ju fan slå i nån kant snart :P

Skrivet 2011-11-04 kl. 20:04:35
Anonym //

Hahahahahaahahahahh



(imperio är inte eld besvärjelsen ;) "Madeye Moody" säger "imperio" i fyran på sin lektion ;) hehe :) )

Skrivet 2011-11-05 kl. 00:05:13
Ailar //

Yeah, girls having fun, nice ;)

But which one are you, Zara?



When I went to elementary school, in my time there were no such kind of fun. Not having fun my time, but you Zara and your friends, nice :)



And also sorry aboyt my bad english :(

Skrivet 2011-11-05 kl. 01:19:11
URL: http://www.muleioleblogi.net
Hanna //

hej!

jag har också en blogg på blogg.se och undrar hur man lägger ut video inlägg?<3 snälla svara kraam

Skrivet 2011-11-14 kl. 18:13:23
URL: http://hannispannis.blogg.se/
theater.blogg.se //

Fin blogg:) kolla gärna in min:)

Skrivet 2013-04-25 kl. 18:24:09
URL: http://theater.blogg.se
Therese //

HAHAHA SÅ SÖTT

Skrivet 2013-06-27 kl. 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0