svar på frågor

1. vad jobbar dina föräldrar med?

svar: Min mamma är undersjöterska och min pappa är militär :)


2. favoritsnabbmatskedja?

svar: INTE donken!! jag spyyyr påååå donken! haha Burger King is da king!


3. har du haft en tid i ditt liv då du deppat typ varje dag?

svar: jeeeeaaazz... vem har inte? den som inte har det HAR ETT FÖÖR BRA LIV!! haha neda man ska vara glad så gått det går iallfall försöka :) http://youtu.be/zdXdsF08SWQ <--- den där låten har fått mig gråta så många gånger, beskriver EXAKT hur jävla ledsen och arg man kan bli...


4. Du vet Shenie Fogo umgås du med henne?

svar: haha ja såklart!! ^^ hon går fortfarande i min klass hah ;)


5. Var bor du asså jag vill inte veta vilken gata och så men t.e.x liljeholmen, mariatorget, hornstull

svar: kul att du säger liljeholmen och stationerna runt, men jag bor inte nära där. Jag går därimot i skolan där! men jag bor i Enskede :D


6. Har du rökt ?! Varför?

svar: yaap.. dumt men någon gång ska man väl prova... jag gjorde de kanske lite för tidigt men jag jag röker INTE!!! usssch nej!! jag har jättemånga kompisar som gör det men inte jag inte ;) unga och dumma hela högen! det pajar rösten som fan! ni anar inte asså man blir typ hes efter bara en gång... okej kanske inte men man känner det och DET ÄR SSÅÅÅÅ DUMT ATT RÖKAA!!


7. vilket är ditt favorit ämne?

SVAR: RAST! :D haha


8. Vad är "gash" för nått?

svar: hej sandra... DET SVARAR JAG INTE PÅ MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!


9. Vilken kroppsdel gillar du bäst på dig själv?

svar: min maaaggee tihihi ^^


10. Vad är de läskigaste du varit med om?

svar: när Palii hoppar fram och skrämmer mig.. det är läskigt HARDCORE!! :O hahaha nej jag skoja men det är faktiskt läskigt höhö men jag har faktiskt varit nära döden 3 gånger men jag orkar inte berätta om det nu ;)


11. finns det något du är riktigt dålig på?

svar: vara tyst och sitta stilla hah


12. Vad är de mest kriminella du gjort?

svar: ojojooj det ska vi inte prata om!! :O jag är en riktig gangsaaahh!! haha nej då!


13. har du någongång varit med om något övernaturligt?

svar: japp, fööör många gånger usch :/


14. är du en person som lätt blir avendsjuk?

svar: jaa gud ja, jättejobbigt :(


15. Hur många barn vill du ha när du blir stor?

svar: hah alla som känner mig vet att jag vill ha 5 barn! 4 killar och en tjej eller 4 barn och alla killar ^^


16. Gillar du skräckfilmer?

svar: OM jag gööör!!! :D


17. vad där din största ovana?

svar: biter på insidan av läppen om ni fattar :P, biter på naglarna, och sätter ena foten i marken och börjha gucka med benet.. haha men gud m´vad pinsamnt dålig jag var på att förklara ^^


18. Vad skulle du göra om du blev gravid?

svar: abort? vem skulle inte? jag är bara 13...


19. gråter du lätt?

svar: nej! nej! nej! det är ytters få som sätt mig gråta hah :P typ senaste gången satt jag i min säng och grät för ingenting? hahahah hormoner.com ^^


20. Vad gör du på din fridtid förutom dans,cheerlaiding,kompisar o sjunga?

svar: sover hahah det är det jag måste göra för när jag är färdig med det så är klockan kanske 10-11 :)


21. Skulle du riskera ditt liv för o rädda någon annan?

svar: beror på


22. Berätta något som vi inte vet om dig

svar: nej jag vet vad jag gör istället!! jag skriver ett eget inlägg om typ 10 saker ni inte visste om mig :D


23. tror du på ödet?

svar: nope :)


24. är dina balettlärare stränga?

svar: nej dom är jättesnälla :D


Lisa ♥ //

Vill du vara med och tävla om Bloggsvar? Gå in på denna länken, och läs informationen:

http://ettlivsomlisa.blogg.se/2011/may/tavla-och-vinn-bloggsvar.html

Skrivet 2011-05-12 kl. 21:33:28
URL: http://ettlivsomlisa.blogg.se/
jessiica. //

Att gråta för ingetting, de kan jag känna igen.

jag och min bästa vän,

mikaela duvet, vi satt och typ grät i cam för ingetning,

men de var ett tag sen.<3!

och idag på bilden,börja jag bara gråta,

sen börja jag gråtamer för då börja jag

tänka på allt som är sämst just nu!



duärbäst zara<3

Skrivet 2011-05-12 kl. 21:48:16
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Anonym //

Oh My gosh, Snälla kan du berätta om dina nära döden upplevelser? Snälla skulle verkligen jätte gärna vilja veta! Har aldrig varit med om nåt sånt!

Skrivet 2011-05-13 kl. 07:10:56
Anonym //

Snälla svara på dom här frågorna Zara! är ditt största fan!!!



1. har du push up?

2. har du nån gång haft 6?

3. Vad hände när du var nära döden? :O

Skrivet 2011-05-13 kl. 15:49:55
Sara //

ne, nu måste du ju berätta om dina nära döden upplevelser!!!! :O

Skrivet 2011-05-13 kl. 18:44:03
Smilla //

Du måste berätta om dina nära-döden upplevelser! :O

Skrivet 2011-05-13 kl. 23:23:48
en från askersund :) //

Berätta om dina nära döden upplevelser snälla :) jag är nyfiken nu :p

Skrivet 2011-05-19 kl. 16:29:37
Ellen //

Svara gärna. Vad har du använt den halvamiljonen

till som du vann i Talang?



Vad är det för något du är avundsjuk över??

Skrivet 2011-06-04 kl. 10:14:37
URL: http://ellemoi.blogg.se/
sara //

kan du berätta om dina nära döden upplevelser;)?

Skrivet 2011-07-03 kl. 19:56:04
Alva //

Heej! Har inget liv och kollade igenom dina gamla inlägg, haha.. men jag undra bara om du kan berätta om när du var nära döden? Kram

Skrivet 2012-05-03 kl. 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0