Justin Bieber hysteri

img_6852 (MMS)

Hej! Igår hände typ världens sjukaste grej på plattan!!! Det var såååå många Justin Bieber fans! Jag. Dog! Haha och jag var där med Palli som typ hatar JB och gud vad vi stod och skrattade! Haha alla stod och sjöng med i massa låtar och stod med planscher, varför dom gjorde så var för att dom vill få Justin till Sverige. Jag tycker egentligen det är helt amazing!! Jag hatar inte Justin, som jag tidigare har sagt... Men jag älskar honom INTE!! haha, men var det någon av mina läsare som var där? Hur tyckte ni det var?


belloon, //

äsch justin beiber lever bara sitt liv som ung.. killarna hatar ju honom för att många tjejer vill ha honom haha :)

Skrivet 2011-05-08 kl. 11:51:58
URL: http://belloon.blogg.se/
Anonym //

Jag var där! Det var super kul! Fast arrangörerna söög! Men alla sjöng, dansade, skreeek och sen kom det lite haters och kastade vattenballonger och jag fick en på mig... men sen gjorde vi en parad och alla som satt på resauranger och sånt ba ehhh vafan?! MEN DET VAR AS NICE OCH HAN MÅSTE KOMMA TILL SVERIGE!

Skrivet 2011-05-08 kl. 12:46:00
Anonym //

I LOVE JUSTIN BIEBER MORE THAN EVERYTHING ON THIS EARTH! <333333333333333333333333333333333

Skrivet 2011-05-10 kl. 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0