HOLAA!

shoo alla!! hahah ojojooj så farlig var väl inte videon? ;) tydligen... haha jaja han är fortfarande SJUKT SEXIG!! och eftersom jag tycker så kan jag ju stå för det, vem som än läser min blogg :D det har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade. Igår gicj jag, Palli, Selma, Nalle och Alex till Skogskyrkogården. Det är ju helt stööört fint där haha fast att det är en kyrogård... det är liksom mysigt!! vi tog jättemcket bilder som jag kan lägga upp sen! :D
men anyway så tänkte jag svara på frågorna efter maten för nu ska jag käka, pppppuuuuuussssssss


hahaha fett random bild men whatever hahah ^^

emi //

lilla retard väldigt vacker konversation det där... ;)

Skrivet 2011-05-13 kl. 14:01:28
Anonym //

undrar en sak,

vem av dig och Shenie har mest läsare ?

fin blogg btw ! :D

Skrivet 2011-05-14 kl. 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0