Godmorgon!

img_9637 (MMS)

HAHAHAHAHAHAHAHAjag dör av garv åt denhär bilden ^^ hahaha jaja just nu ligger jag i sängen och mobilbloggar ;) någon som känner sig bakis efter igår ;) INTE JAG! För jag drack cola :D haha jag ska ta och masa mig upp och svara på er frågor hade jag tänkt! Så vi hörs senare :thumbup:


Petra //

Tja Sara! Snälla, kan du inte filma och lägga upp när du sjunger låtar typ till karaokebarkgrund eller något?? Då kan ju vi läsare typ få önska vad du ska sjunga eller nåt?:)Ibland då och då. Du sjunger så jäkla bra, men man vill ju se nya saker hela tiden och inte bara samma gamla som finns på youtube.

ps. kollade när du sjöng för barnkonvensionen 20år, i believe. SÅ BRA! Jag älskar den låten och du gjorde den otroligt bra=)

Skrivet 2011-05-01 kl. 13:25:15
j //

haru druckigt alkohol någon gång:)?

Skrivet 2011-05-01 kl. 17:50:46
Frida //

Heej!

Är du zara larsson från Talang eller inte? :D :)

Skrivet 2011-05-05 kl. 14:11:45
URL: http://friidixx.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0