aaaaooouucch

hej jag har sjukt ont i magen hejdå!
så vill jag egentligen skriva och sen bara gå och lägga mig men jag har jättedåligt samvete för att jag inte bloggat på länge :/ igår var vi på Gerda och käkade. sjukt trevligt ställe!! sen så började jag känna hur ont jag fick i magen så på hemvägen kunde jag knappt gå, jag gick som en anka haha. sen satte jag míg mitt på gatan och började grina för det gjorde så ont och då var det några som garvade åt mig ( hahah gud vad jag måste sett rolig ut ) men då var det ju inte så kul så jag ba ''vafan skrattar ni åt!!?? aaaahahhhhhggggg idioter!!!'' haha pms? nu är jag så hungrig för jag vaknade för inte så länge sen hah så nu ska jag göra mig en macka eller nått



Gerda bar & brasserie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0