wow jag suuger!

Men ah, som ni märkt har jag inte uppdaterat på typ 2 dagar... Men det är jättejobbigt att mobil blogga tycker jag. Det tar sån jävla tid men när BLOGG.SE appen kommer, Så kommer jag säkert uppdatera jätteofta! :D det har inte hänt någonting dom senaste dagarna faktiskt. Bara skola och sånt tråkigt -.- jag har pluggat jättemycket till ett engelskaprov vi har på fredag också ;) och angående frågorna, varför jag inte svarade på alla är för att jag har redan svarat på många av frågorna tidigare men visst kan jag försöka svara på alls någon gång :D i ett videoinlägg. Och angående videoinlägg så har jag ju inte fattat hur man gör! Haha plus att min dator laggar 24/7 och på mobilen är det lite svårt tror jag... Men de finns ju en videofy app som jag kan testa idag :D Theehee^^ nu sitter jag iallafall på tåget mot skolan med Palli. Men nät vi åker på mornarna med varann så blir det alltid jättetyst för båda är så jävla trötta så vi pallar inte säga något haha :D MEN IDAG SKA JAG LÄGGA MÅNGA INLÄGG!! Puuuussssss :*


Anonym //

men din kompis pauline et väl hur man gör :D

Skrivet 2011-03-10 kl. 12:37:04
jesss //

naaw,<3 stackars dej finaste zara,

ååh, lider med att du går så jävla

länge i skolan. jag har en fråga,

du skrev förr att du skulle kanske

byta skola för ni skulle få

en månads mindre sommarlov eller vad

de nu var?<3

kramkram/tjejen som är galen i zara:]

Skrivet 2011-03-10 kl. 15:05:20
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Fanny //

Kan inte du sjunga Grenade i ett videoinlägg? Snälla!

Skrivet 2011-03-10 kl. 17:37:12
Clara //

När du får reda på hur man gör videoinlägg kan du väl göra det, snääälla?

Skrivet 2011-03-10 kl. 18:11:52
Anonym //

ska jag va ärlig tror jag inte att nån bryr sej lilla du;)

Skrivet 2011-03-10 kl. 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0