Syskonkärlek

img_7161 (MMS)

JUSTE! För er som inte läst den här boken kan jag ju tipsa om den!! Den är skitbra och handlar om syskon som älskar varandra på ett annat sätt en vanliga syskon gör, dom är nämnligen sjukt kära i varann. Och det är ju inte helt lätt att dölja...men dom kan inte hjälpa det. Den läste jag ut på 3,5 timme ;)


Rebecca :) //

Jag har också läst den och den är jättebra :D katarina von bredow har också skrivit

"som om ingenting" och den är lika bra :D

Skrivet 2011-03-27 kl. 20:38:53
amanda //

ÅH! Tooookälskar denna bok om Amanda och ludvig. Åh, så underbar är den! Har den och har läst den kanske 5 gånger. Alla KAtarina V B's böcker är underbara

Skrivet 2011-03-27 kl. 20:45:15
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Lo //

Jag kollade på den på bibiloteket idag och blev helt fast bara av att läsa på baksidan. Jag har inte läst den än men ska absolut göra det. Verkar vara en ganska annorlunda bok som är hur bra och spännande som helst. :D

Skrivet 2011-03-30 kl. 20:58:34
Alva //

Ska läsa den :D <3

Skrivet 2011-03-31 kl. 22:41:54
URL: http://Daytoday.devote.se
Hanna //

Min bildlärare har fotat och designat framsidan :)

Skrivet 2012-11-28 kl. 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0