svar på frågor

hello :D jag tänkte ta svara på frågorna nu ;) jag kanske inte svara på´alla idag men det är tänkt att det ska bli en del 2 och tre kanske. förlåt att det blev så sent men jag har pluggat till SO provet på fredag.

1. Hur reagerade alla i din klass när du hade färgat håret?

svar: det blev ingen jättegrej men alla tyckte det var fint ^^


2. noppar du ögonbrynen?

svar: yes i do. Men jag har väldigt formade ögonbryn och det har jag haft sen jag var pytteliten. Men jag noppar mest mella ögonbrynen om ni fattar ;)


3. vad andvänder du för shampoo och balsam?

svar: jag använder treseme shampo och balsam :D



4. Hur gick det med Alva? Kollade på hennes blogg och hon hade typ skadat foten..

svar: Japp hon stulade den ganska rejält... haha alva blev jätteglad när hon såg den här komentaren han ba GUD VAD GULLIGT ATT DOM FRÅGAR!! haha men jag hoppas det blir bättre, just nu går hon på kryckor stackarn :/


5. dubbar du i Sonnys chans?

svar: haha ja! jag är zora ;) namnen är ju jättelika!! :O Zora-Zara haha


6. kan du visa bild på ditt rum?

svar: neeeeeee haha för att mitt rum är inte färdigt än ;) vi häller på att göra om de.


7. Hur ser din statistik ut? Hur många läsare har du om dagen? :)

svar: min statestik har höjts jättemycket och jag är jätteglad för det!! tack alla söta, underbara läsare!! jag har runt 300-400 om dagen :D TACK!


8. Vilken färg på din OnePiece vill du ha?

svar: en rosa tihihi ^^


9. hur lång är du och hur mycket väger du?

svar: jag är 1.58 och väger 37-38 :)


10. är det någon film som har fått dig att börja gråta?

svar: jajamensan! i taket lyser stjärnorna grät jag som en stucken gris till... och allt för min syster, och changeling och ett Hannah Montana avsnitt när blue jeans (hennes häst) nästan dog.. HAHAHA !! asså jag vet inte varför jag bara börja storgrina som en bebis min syrra ba eeeeeeehhhh? ^^


11. Har du någonsin haft ett djur?

svar: jag har haft fiskar och en orm :) nu har jag två kaniner Ninen och Nina :D


12. Brukar du titta tilbaka på massa videoklipp på youtube ?

svar: inte på mig själv! INTE. PÅ. MIG. SJÄLV! jag klarar inte av det! haha jag vet att det låter konstigt men jag kan inte kolla på mig själv ;P


13. kollar du upp alla konstiga komentarer? asså vilka det är som skriver dom?

svar: nej haha jag har bättre saker och göra på min fritid dessutom kan jag inte kolla ip-adressen och kan inte gå till polisen om ingen hotar eller något. Men jag tyckte mest att det var kul att så många fick utbrott när jag drack kaffe typ hahah!! och om någon skriver dumma komentarer så skrattar jag bara, det är sant! om någon står och skriker dumma saker rakt upp i ansiktet på mig så börjar jag asgarva.. samma sak om en lärare säger till mig :P jag vet inte det bara blir så!


14. vilken tid går du och lägger dig?

svar: oftast alldeles för sent, men ibland så är jag skittrött typ halv 10 så då går jag och lägger mig :) jag ölskar att vara utvilad på morgonen :D men grejen är att även om jag sover 11 timmar på en skoldag (som jag gjorde i förrgår typ) så blir jag ännu tröttare nästa dag, varför blir det så? någon smart som vet någonting eller har samma problem :D?


15. När ni tränar balett, har ni dräkter på er då?

svar: nej, vi brukar träna nakna... haha ne men såklart vi har dräkt ;) alla har samma dräkt, tricoer, skor och hår. Lite som en skoluniform :D


16. Kan du inte typ ropa rakt ut någon gång: "Hallå! Det är jag som är Zara Larsson! Det är jag som vann Talang 2008!"

svar: haha nej gud det skulle jag aldrig kunna göra!! då skulle jag känna mig fett rude på något sätt ^^jag tycker det är pinsamt när mina kompisar håller på och ba DET HÄR ÄR ZARA!! jag ba ssssshhhh!!! haha ;P


17. brukar du ha mobilen i bh? haha

svar: nej haha en iphone är för stor :/ haha!


18. Jag såg i en video på Shenies blogg(den där 1 år videon duvet) att ni satt i klassrummet och typ åt lite och filmade och så. Är det så på era lektioner? Får man typ äta en miniyoghurt? Och klassrummet såg rätt stort ut så det verkade svårt för lärarna att se allting. I mitt klassrum så är det liksom svårt att dölja att skicka ett sms och om telefonen ringer så är man typ död! Haha

svar : haha ja alla äter godis, yoghurt, mackor, tuggar tuggumi m.m och sitter med mobilerna osv. Mobelerna får man inte ha, men man får äta så mycket man vill ;)


19. Äter du mycket onyttigt?

svar: jag äter sjuuuukt onyttigt!! och jag äter det som är gott! haha här kör vi ingen kissie-style här inte!! ;)



20. Jag har hört att du är ihop med han som säger Alibaba på videon som heter "ett år går fort ;)" (eller det är iallafall rubriken) på Shenies blogg och att Shenie har varit ihop med honom, är det sant?

svar: för ni som inte vet vem så är det en kille so står och säger alibaba i shenies video :P haha nej men guuud!! VI ÄR INTE TILLSAMMANS!! vad har du fått det ifrån? haha nej nej nej vi är bara kompisar ^^


det var alla för den här gången ;) komentera om ni undndar något mer!!
nu ska jag typ lägga mig, ♥GODNATT!♥


bild från iförrgår ;)




Anonym //

Åh vad kul att du svarar på frågor:) har verkligen längtat

Skrivet 2011-03-23 kl. 22:46:07
Anonym //

går du på cheerleading och isåfall vilket lag och förening:)

Skrivet 2011-03-23 kl. 23:40:44
Anonym //

Jag skulle bara kolla om min skit-kompis ljög för mig IGEN (det om alibaba-killen, men jag trodde inte att det var så när det kom från henne...hon säger att hon "äger ut" Shenie på facebook men de är inte ens kompisar...

Skrivet 2011-03-24 kl. 07:23:22
moises martinez //

haha wow, a snake! u must be brave :P

Skrivet 2011-03-24 kl. 07:34:37
URL: http://australia
jessica //

åh, kul att du svarat på frågor!♥

Skrivet 2011-03-24 kl. 08:12:05
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
amanda //

Kan du inte beskriva hur en vanlig dag för dig ser ut ifall det är en dag som du är i studion?:)

Skrivet 2011-03-24 kl. 10:23:21
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Anonym //

har du sett alla fan videos på dig.

tex denna?

http://www.youtube.com/watch?v=FC7O6EQQ-cw

Skrivet 2011-03-24 kl. 14:02:32
Anonym //

Hjälp va lite du väger!!!!;):) Hehehe skulle också vilja väga så lite!!;):)

Skrivet 2011-03-24 kl. 14:21:30
Engla //

Hade du varit i idre fjäll? eller är det bara något jag hört:)

isf åkte du in till askes backe?. Den där renen i idre.

Skrivet 2011-03-24 kl. 14:51:41
URL: http://www.designannie.blogspot.com
Estelle //

Åhh, jag vill också väga så lite..... OMG, jag väger typ 50 och jag går i 6an! Och jag är ändå rätt så smal, eller asså, jag är inte direkt tjock :) men jag är i och för sig 1.64 lång....

Önskar att jag var kortare..... :(



Men jag har en fråga: Du är ju liksom helt perfekt! BOKSTAVLIGT! :) Hur känns det? Asså, du är ju lagom lång, du väger lagom, du är smal, du har inga finnar, du ser helt enkelt perfekt ut, du är vig osv. Går du aldrig runt och tänker att andra är bättre än du? Är du någon gång missnöjd med någonting med dig själv? Det måste kännas jätteskönt att kunna äta massa godis och ändå inte bli tjock....... :)

Skrivet 2011-03-24 kl. 16:57:29
Clara //

Shiiiet! Vilken hög statistik! Hahah, jag har som högst 16 om dagen!

Fast du är ju känd.....

Det vill jag också vara :)

Skrivet 2011-03-24 kl. 16:59:50
Alice //

Vill du sjunga i ett videoinlägg? :)

Skrivet 2011-03-24 kl. 17:02:35
Maja //

Hej, jag undrar vad du har tänkt att göra i sommar. Och du typ ska åka till USA eller på någon turne eller något? Ha det bäst!

Skrivet 2011-03-24 kl. 19:12:05
Mikaela //

Helvette va många besökare! :O

:D

<3

Skrivet 2011-03-24 kl. 19:50:11
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
Anonym //

kan du prata med allt om mdin mamma+ :) typ mens, sex osv? :D Kram! Världens bästa blogg zara :D

Skrivet 2011-03-24 kl. 20:40:24
Anonym //

Har du någon gång använd string?

Skrivet 2011-03-24 kl. 22:31:59
Anonym //

zara du har väl varigt med i talang???

Skrivet 2011-03-25 kl. 10:36:47
Klaris //

1.Vilken är din favoritfilm?

2. favoritaffär?

3.Är du populär?

Skrivet 2011-03-25 kl. 15:55:32
<3 //

Kommentaren två snepp över: Japp, det har hon! Och hon vann! :)



Du var jätteduktig Zara!



Men jag har en fråga:



Varför gillar du inte att titta tillbaka på klipp på dig? Tycker du inte att du var bra? <3



Själv brukar jag stå och mima till när du sjunger!

Skrivet 2011-03-25 kl. 15:57:33
My //

Samma här!

Skrivet 2011-03-25 kl. 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0