svar på fråga

Du sa att ni ofta blir osams i eran klass,hur kommer ni överens sen? Skulle behöva lite tips,har lite problem med en(vill inte kalla den kompis) men aa en "kompis" då och vet inte riktigt vad jag ska göra.

svar: asså det blev fan 3 världskriget i min klass!! seriöst! vi bråkar aaaaldrig! men så ungefär en gång per år blir det sånthär bråk... och sen just då så känner man hur mycket man hatar den personen när man innerst inne älskar den av hela sitt hjärta. Jag älskar er alla så himla mycket! vi är som syskon! och har en OVANLIGT bra relation med varandra. Men om du har haft problem med henne under en längre tid så tycker jag att du ska gå fram till henne och säga rakt ut bara vad är det vi bråkar om? för efter ett tag när bråket hade hållt på (då snackar vi B.R.Å.K ingen snackade med varandra typ) så sa jag bara vad bråkar vi om? och ingen kom typ på svaret.. det hade bara fortsatt och fortsatt. Alla visste hur det började, men det tar jag inte upp av personliga själ, men ingen visste varför vi fortsatte.. och så små grejer blev till vääärsta grejen och lärarna var rädda för att lägga sig i... asså dom var typ RÄDDA! på riktigt för när rektorn kom och skulle prta med oss lyssnade ingen och alla ba satt och skrek fula ord till varandra och när rektorn försökte att säga nått så brydde sig ingen... eller så hörde ingen honom för vi skrek så högt... hhhhm? haha nej men snacka med henne och säg hur du känner sen kåter du henne berätta hur hon tycker. Så slipper ni gå runt och snacka skit om varann. det är oftast så man löser bråk. När båda är på bra humör så gå fram och para prata lungt med henne ;)

Anonym //

Du svarar vell på fler frågor idag ?

Skrivet 2011-03-23 kl. 22:27:58
Anonym //

Du svarar vell på fler frågor idag ?

Skrivet 2011-03-23 kl. 22:28:12
Anonym //

jag har bara en fråga ;) du går juh på balett, men går du på en vanlig skola i balettskolan eller går du i en vanlig skola också ?

Skrivet 2011-03-24 kl. 06:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0