Sämst uppdatering

img_9004 (MMS)

men jag har typ inte laddat älkskling på två dagar :P nu sitter jag på tunnelbanan. Haha jag sitter alltid på tunnelbanan när jag gör inlägg^^ men det är typ enda gången man har tid ;) det är iallafall stopp... It sucks man! Haha jag tänker INTE lägga ut "dagens outfit" idag för jag ser anskrämlig ut :O jag är skittrött oxå för jag kunde typ inte sova igår :/ juste.. Ni kanske har något tipps på vad jag ska skriva om? KOMMENTERA!!


Anonym //

snyggt med rött! :)

Skrivet 2011-03-30 kl. 08:32:47
URL: http://generoso.blogg.se/
frida //

Jag tycker att du ska lägga ut mer bilder på dig och dina kompisar, lägga ut fakta om dig själv och göra typ mode collage :D

Skrivet 2011-03-30 kl. 09:18:56
URL: http://fridafotoo.blogg.se/
Jenny //

Hahaha, jag älskar att du använder ordet "anskrämlig"! Du verkar verkligen ha en störtskön personlighet! :D



Skulle vara kul att höra lite om sången, vad du gör just nu och vad du vill göra av din talang i framtiden! :) Skulle vara kul att höra lite när du sjunger också, i ett videoinlägg kanske?



Förövrigt känner jag mig som en pensionär när jag skriver här (är snart 20) Men ja, det kanske är ett bevis på att du även har fans bland oss hrm.. gråhåriga? :D



Ha en fin dag, Zara! :)

Skrivet 2011-03-30 kl. 11:44:11
URL: http://kaffeochlakrits.blogspot.com
Engla //

Jag tycker att du kan göra fler videoinlägg. då kan du filma ex. din skola eller Hanna?

Skrivet 2011-03-30 kl. 11:44:30
URL: http://designannie.blogspot.com
sara //

Du sa ju förut att du använder tresseme schampo och balsam:) men vilken sort använder du? Asså typ volym, för torrt hår och så:) Aa du fattar:) men snälla svara för du här så fint hår!!!!! :)

Skrivet 2011-03-30 kl. 14:53:00
Evelina //

jag tycker det skulle vara väldig roligt med ett videoinlägg! sen skulle du kunna lägga in tex. Hiss & diss och kanske lite musiktips? + mycket bilder! :D

Skrivet 2011-03-30 kl. 15:21:46
Alice //

Filma runt lite... som en vimmelfiml! Kanske i ditt hus eller med dina vänner :P Det är roligt stt titta på videoinlägg!

Kan du inte visa hur man stretchar också?

Skrivet 2011-03-30 kl. 19:43:39
sofia //

kan du inte göra ett videoinlägg när du sjunger ! Det var länge sen man hörde din röst! Den är så bra!

Skrivet 2011-03-30 kl. 21:07:14
URL: http://www.thesofia.bloggplatsen.se
SM //

Videoblogga.

Lägg in låtar när du sjunger.

Berätta om vad som händer med dig och musiken just nu.

Om din syster sjunger lägg in något film på henne.

Du och shenie kan spela in en låt tillsammans.

Mycket musik det är ju därför folk vill läsa!!! :-)

KRAM

Skrivet 2011-03-30 kl. 23:50:21
Anonym //

Hej Zara

Skrivet 2011-03-31 kl. 22:35:01
Alva //

Mitt nya mål i livet är att kommentera varje inlägg på din blogg XD Så rolig jag är haha

Skrivet 2011-03-31 kl. 22:41:25
URL: http://Daytoday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0