Rättegång

Hellooo nu har jag slutat skolan och sitter på tunnelbanan :) idag gick klassen på rättegång. Vi delade upp oss i 3 grupper och gick sedan in i varsin rättegångssal. Alla fick olika rättegångar att lyssna på. Så min grupp fick lyssna på en man som hade gjort våldtäcktsförsök och våld och hot mot tjänsteman :) dom andra fick grov misshandel, och den tredje gruppen fick typ allt :P dom fick misshandel, olaga hot, stöld, och massa anat jag inte kom ihåg. Så deras rättegång höll på JÄTTELÄÄNGE!! men det var intressant :D sedan eftersom allas rättegångar höll på väldigt länge så hade vi inga lektioner :D jag skriver sen för jag har brott(om) för jag ska dubba till en ny serie :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0