PAULINNE IGEN :D

Hello alla Zara fans!
Hur är läget? Jag mår prima.Har precis kommit hem från stan.Hängde med Nelly och Alva ;) Om ni undrar varför jag inte var med zara så var det för att hon är på en familje kryssning..typ :P

Ja,vad tycker ni om hennes design? Jag kan tyvärr inte ändra headern och shit
medans hon är borta,men kan ju iförsig lägga in en helt ny. Ja/nej ? KOMMENTERA! :D Ciaaaoooo ♥


isabella //

Ja, gör det! :D

Skrivet 2011-03-03 kl. 23:35:16
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Anonym //

Lägg in en ny!!!;)

Skrivet 2011-03-04 kl. 07:29:54
Lollo //

Haha! Du var faktiskt as lik Zarah på den där bilden. xD (tycker jag)

Skrivet 2011-03-17 kl. 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0