On my way home :D

Hahah jag var kvar i skolan jättelänge och dansade såå jeeevla mycket med Shenie!! Haha det var Azum! Jag litar på dig oxå till 100%! (inlägget nedan) vi dansade till typ whip My hair, yeah x3, your love och massa jessie J låtar! Hon äger fan sönder!! så nu är jag helt slut hah. Men nu går det att ladda upp videoklippen :D jag ska göra det när jag kommer hem, för nu sitter jag på tunnelbanan ;) puuuuuuusssssss


Nicole //

FIIIIIIIN blogg!!

hur gammal e du nu ? :D

Skrivet 2011-03-16 kl. 19:16:45
URL: http://nickozz.blogg.se/
Mikaela //

haha lyssnar på henne ganska så mkt.

Jag mena man får ju inte glömma o lyssna sönder på dig ju:O

Men hon äger sönder:D

PLUSS DU ÄGER FETT MKT BÄST haha

hiihii<3

Skrivet 2011-03-16 kl. 20:40:40
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
~ Fatimaswary § //

bra blogg :)

Skrivet 2011-03-16 kl. 22:28:33
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Petra //

Kan du inte lägga upp något klipp när du eller du och några kompisar dansar? Tycker dans är så roligt att titta på:)

Skrivet 2011-03-17 kl. 09:35:42
Anonym //

MEN du skulle ju lägga upp klippen sa du ju?!!!;);) Hahah du har typ skrivit jättemånga gånger att du ska lägga upp videoklippen men du gör det ALDRIG!? Jag förstår om du inte har tid men att du skriver det många gånger och aldrig gör det,du tappar läsare på det=/ Ingen vill ju checka din blogg om du inte håller det du skriver=/ Absolut inget fel med det men tänkte bara tipsa dig lite;);)

Skrivet 2011-03-17 kl. 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0