Nu sitter jag och väntar på tåget som går ...

img_5164 (MMS)

Nu sitter jag och väntar på tåget som går om 9 min -.- skriver när jag kommer hem :D haha Palli värsta stoneface ^^


Jennifer //

Åker du tunnelbana till skolan varje dag? Jag bor i Halland så jag går eller cyklar till skolan varje dag, men jag bor rätt nära :) Jag har aldrig åkt tunnelbana eller tåg själv, inte ens buss! Haha, OMG.

När du åker tåg eller tunnelbana eller tåg eller buss, ahh, what ever.. är det många som känner igen dig då?

Skrivet 2011-03-14 kl. 19:12:01
Jennifer //

Kan du inte typ ropa rakt ut någon gång: "Hallå! Det är jag som är Zara Larsson! Det är jag som vann Talang 2008!"

Och så kan du sjunga en liten bit ur någon låt så att de verkligen tror dig! Hahaha! :)

Skrivet 2011-03-14 kl. 19:13:42
Celina //

När ni tränar balett, har ni dräkter på er då?

Skrivet 2011-03-14 kl. 19:40:43
Ella //

Gud det måste vara jobbigt att sluta så sent varje dag... -.- Stackarm!!;)Fast du kanske tycker det är kul i skolan så då kanske de inte e så jobbigt;)<3

Skrivet 2011-03-14 kl. 20:06:20
Clara :) //

Haha jag hade inte tänkt på att ni i resten av Sverige (alltså inte stockholm) inte kan åka tunnelbana! hahaha ni har ju ingen! Fett konstigt! Fast malmö har väl typ fått nåt liknande men resten hahaha ;D okay det jag ville säga är att STOCKHOLM äger! :) yeah

Skrivet 2011-03-14 kl. 20:59:29
moises martinez //

^^^^ can u say hi to the queen for me clara,



much love from australia :) hahah



Skrivet 2011-03-15 kl. 07:03:29
URL: http://from australia ;)
Clara Samuelsson //

Moises Martinez: Hahaha what do u mean? hahah but are you a boy or a girl? hehe and where in Australia do u live? and how did u notice Zara?

Skrivet 2011-03-15 kl. 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0