jag svär det är fel på videofy appen -.-

OOOOOHHHHHH VAD TRÖÖT JAG BLIR PÅ SÅDANDA HÄR GREJER!! men det är säkert en bugg eller något... men dom fixar ju alltid sånt, så det kanske funkar lite senare eller imorgon ;) men nu ska jag och kolla på solsidan :D haha spelade in det, och sitter och kollar på det en kvart efter det slutat... hah jaja vi hörs väl ;)

om inte vill jag säga godnatt puuuuuusssssss


Karin //

Om problemet är att inte videon laddar klart någon gång, så kan du försöka med att trycka på "hem" och sen gå tillbaka igen.

Skrivet 2011-03-13 kl. 20:59:08
Anonym //

de är roligt när du upptaderar så ofta zara :-)

men om du får hat-kommentarer eller inte hat för ingen hatar ju dig, men typ dedär om brösten. ta inte åt deeeeej jag har också haft en blogg och fick as många cp kommentarer. Men liksom jag ser ut som jag vill?



kramkram

Skrivet 2011-03-13 kl. 21:09:18
Emma //

hejhej, kan du lägga ut en video där du sjunger? :)

Skulle vara toppen, du sjunger jätte fint!

Skrivet 2011-03-13 kl. 21:23:31
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Gina //

Är inte det konstigt att gå på kväll lokaler kl12-03 fannnn du är ju fan ung vad säger dina föräldrar om det, men du får gör som du vill det är ju du som bästemmer men svara gärn på denna fråga??? Crazy women ? Sen det här med bröst bilder vad säger dina föräldrar om det? Shitt inte änns shenie eller din vänner gör så?

Skrivet 2011-03-14 kl. 07:15:58
sabina //

svara på ginas fråga tack :)

Skrivet 2011-03-14 kl. 14:26:21
Ida //

Men OMG! Hon hade inte push up! Ge er! Det låter som om hon typ har tagit bild på bara hennes bröst! Men hon tog en bild på sig själv och ni tyckte att hennes bröst såg stora ut. Men Zara är enligt mig iaf världens snyggaste och sötaste 13åring. Och jag tror faktiskt att Zara kan ta hand om sig själv!

Skrivet 2011-03-14 kl. 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0