Jag kommer inte skriva idag för att datorn...

Jag kommer inte skriva idag för att datorn är fucked up och mina päron känner väl att dom sviker den gamla om dom köper en ny? Seriöst! Köp en ny!! Jaja nu ska jag sova iallafall :) det går fortfarande inte ladda upp videoinläggen? Aaahhh!!! Men imorgon slutar jag tidigare och har tid för att kolla upp det, och skicka bilder till headern till Palli :D<3


Clara :) //

Ska du gå och lägga dig nu? Isf tycker jag att du är såå smart och MOGEN för typ alla i min klass kommer till skolan o ba åh ja somna typ halv ett igår åh ja e så trött o tror att dom är coola, men hur cool är man när man får dåliga omdömen och sånt liksom? asså man är COOL om man fattar att det är bra att sova typ 8 timmar för då blir hela dagen mycket bättre! haha okay konstig kommentar men aja! ;)

Skrivet 2011-03-14 kl. 21:02:39
tyra //

Vill du vinna bloggsvar ?

perfekt, har en tävling där du kan vinna det jusst nu på min blogg :)

Skrivet 2011-03-14 kl. 21:06:39
URL: http://tttyras.blogg.se/
sandra //

Hahahahah number 1 stalker ;)

Skrivet 2011-03-14 kl. 21:21:36
sandra //

Hahahahah number 1 stalker ;)

Skrivet 2011-03-14 kl. 21:22:30
Clara //

hahahaha I know men ja ville bara säga det liksom

Skrivet 2011-03-14 kl. 21:34:49
Frida //

Synd.. :(

Hade gärna velat se det där videoinlägget... men sov gott Zara! :)

Så hoppas vi alla på att det går bättre i morgon. Och du, spelar du in din film i videofy eller någon annanstans och sen laddar upp klippet där?

du kan ju försöka att spela in klippet direkt på videofy, även om det kanske inte blir lika bra, för då tror jag att det går lättare. Jag har också lite problem ibland med att ladda upp ett annat klipp till videofy men om jag filmar direkt från videofy så går det lättare.



Kram! <3

Skrivet 2011-03-14 kl. 21:51:00
Clara Samuelsson //

Hej allihopa, det är jag som har skrivit dom här "stalker" sakerna men iaf jag o min kompis har en tävling om vem som kan få flest kompisar på fb så adda mig CLARA SAMUELSSON! hahaha

Skrivet 2011-03-15 kl. 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0