Godmorgon underbara!

img_5809 (MMS)

Jag kommer komma ganska mycket försent för jag försov mig -.- yäy! Haha men what to do? Nu står jag här vid tunnelbanan och fryser så jävla mycket! Snön har ju nästan smält iallafall :D tycker inte ni också att alla veckor går asfort!! :O det är ju helt sjukt! Man ba jaha är det fredag idag... JAG LÄNGTAR TILL PÅSKLOVET! ;P (bilden vet jag Inte varför jag tog hahah)


Anonym //

jagvet att dom gör?:O

herregud asså ^^ xd

Skrivet 2011-03-28 kl. 08:04:20
Hanna //

E nt det där tjejer som vann "my camp rock" elr vad det nu hette?

Skrivet 2011-03-28 kl. 19:54:34
Anonym //

Gissa vem jag är :) Jag stalkad din blogg. Peddoblick ;) hihi

Skrivet 2011-03-31 kl. 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0