EARTH HOUR!

jag hoppas att alla var med på earth hour! tänk att bara en timme varje år släcker alla människor ned sina lamor och elektronik! bara en timme gör så mycker hörni! MAN SKA VARA RÄDD OM MILJÖN... eller alla ska ju ändå dö 2012 :/ haha jag skoja jag tror inte ett skit på de ;P men jag var iallafall med! hoppas fler var det :D


Emma //

jag var på pyamasparty, och vi lekte sovsäcksleken. så det var släckt endå fast vi hade glömt att det var '' earth hour '' .

Skrivet 2011-04-06 kl. 21:28:59
Emma //

jag var på pyamasparty, och vi lekte sovsäcksleken. så det var släckt endå fast vi hade glömt att det var '' earth hour '' .

Skrivet 2011-04-06 kl. 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0