born this way

Jag kom precis hem från en studio. Jag spelade in en låt ;) nu sitter jag här och lyssnar på massa covers av Lady gagas ''Born this way'' och ingen har väl missat den 10 åriga söta tjejen Maria!! hon är sååå duktig och jag har hört, bara hört, att Lady gaga kontaktade henne och sa att hon kunde uppträda med henne på en kosert. Jag hoppas att det inte var ett rykte för det är hon värd :D


Jenny //

Wow! Stört musikalisk ju! :)

Gött med människor som har det så naturligt, blir så mycket känsla då! :)



Precis som du, Zara!;) Kan inte sluta fascineras av din talang! Din röst är verkligen otrolig!:D



Önskar dig all lycka!

Kram :)

Skrivet 2011-03-01 kl. 22:28:07
URL: http://kaffeochlakrits.blogg.se/
Jenny //

Wow! Stört musikalisk ju! :)

Gött med människor som har det så naturligt, blir så mycket känsla då! :)



Precis som du, Zara!;) Kan inte sluta fascineras av din talang! Din röst är verkligen otrolig!:D



Önskar dig all lycka!

Kram :)

Skrivet 2011-03-01 kl. 22:28:44
URL: http://kaffeochlakrits.blogspot.com
Sara //

Snälla, kan du inte lägga ut mer videosar och sånt när du sjunger! Det är ju typ därför vi besöker din blogg! Du är så sjukt begåvad och vi vill höra mer av dig och din röst! Så snälla gör dina fans glada o sjung lite för oss :D <3

Skrivet 2011-06-17 kl. 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0