Amen jävla fuck! Jag är så trött på det hä...

Amen jävla fuck! Jag är så trött på det här?! Vi har ingen teckning i huset jag kan inte ladda upp svaren?!!! Jag gör de på donken eller nått då man har teckning :D


chenneth //

hej zara synd att du typ inte har täckning, men typ vad kul att du kommer och hälsar på oss i jönköping.. jagge och Lisa ser fram imot detta tyvärr är inte simon hemma (åkte till Thailand idag med typ hans tjej) ses på fredag och hälsa Hanna Din eviga idol Chänneth ps alla hälsar ds

Skrivet 2011-03-21 kl. 22:03:26
Engla //

Ja det låter ju jätte bra zara larsson.

Skrivet 2011-03-24 kl. 14:44:43
URL: http://www.designannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0