RUBRIK

img_5119 (MMS)

Jag har precis varit på UNIVERSAL och haft möte med några oooortooligt duktiga låtakrivare!! OOOCH Jag vet, jag vet! Jag är så jävla bra på att blogga hihi *stolt* Nemen ärligt så suger det att blogga när man har en töntdesign -.- jag ska ändå ta nya bilder på nån studio (order från Laila) för USA vill ha några :D Så då kan vi sno en till min header! Awezome duude. Nu ska jag till operan för att våran skola ska ha föreställningar där, premiär idag TAAGGGAAA!!! haha mer update sen promise puuuuuussssss


Sanna //

Kan inte du söka in till talang igen ? xD

Skrivet 2011-06-09 kl. 15:15:45
URL: http://sannasfotografi.blogg.se/
tilda //

vadå? ska du flytta till USA då? :O

SERIÖST! Fatta hur grym du eee!!!!

du lever min drömmmmmmmm!!!!!

men ska du flytta då?

Skrivet 2011-06-10 kl. 10:25:05
isabella //

modell shit va kul!!



Det vill jag också va :(

Skrivet 2011-06-10 kl. 10:58:35
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Tina //

om du hade haft blogspot så hade jag kunnat fixa snygg bloggdesign

Skrivet 2011-06-10 kl. 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0