Okej jag ljööööög! ...

img_9656 (MMS)

Jag kanske inte hinner skriva ner svaren på frågorna, im baaad person! Istället är jag nu i just denna sekund på väg till Alva och hennes kompis Susanna och några fler kanske, vi tänkte bada och grilla även om det är säämst väder -.- Whatever... Och jag vet inte om jag tänker lägga upp videos på mig, för det första FÅR jag inte får Laila för vi har MASSA askuliga saker på gång med egna låtar och sånt och sen så om jag ska vara ärlig känns det lite fånigt att sitta och spela in sig själv i vardagsrummet^^ haha jag vet inte varför, men men :) ni ska få en "dagens outfit" sen också! Puuuuuuussssssss


Emma //

varför får du inte för laila?

Sen en liten random sak till; du sa ju att det gick såå bra för dig i USA och vill inte bli barnstjärna och börja med musiken NU (du svarade på det i en fråga) men tänk om de inte är intresserade av dig sen när du är äldre (kanske inte så troligt men ändå) vad gör du då?

Skrivet 2011-06-20 kl. 18:51:51
URL: http://emmandens.blogg.se/
Anonym //

adade också idag även om det är säämst väder ute ;)

Skrivet 2011-06-20 kl. 20:14:52
Frida //

Vadå FÅR inte? :/ Hahah! Varför inte? ;)

Men du kan väl i alla fall spela in ett vanligt videoinlägg där du bara pratar? :)

Och vad är The Wave? :)

Skrivet 2011-06-20 kl. 20:39:27
Cynthia :) //

Hej Zara !



Vill du vara med i dagens blogg ??

klicka här : http://cynthiz.blogg.se/2011/june/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment

Ha en bra dag !

Skrivet 2011-06-22 kl. 20:49:12
URL: http://cynthiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0