Men ärligt? -.-

img_2200 (MMS)

Hej... Du jag vet inte vem du är? Du är inte Chloe. tragiskt att man måste låtsas och hålla på, jag menar jag kollade ditt ip-nummer och du bor i Järna hahaha! Chloe bor inte i Järna! Och vi snackade precis Skype och vi skrattade åt dethär! Haha och imorgon ska vi träffas, så hon är inget fan till mig och jag är inget fan till henne, eller klart hennes blogg ÄGER och hon tycker jag sjunger bra men vi är vänner, fattar ni? Och Gud vad big deal det blev hon är bara människa for god sake! + att jag är fjortis.. Jag är inte fjortis, man måste väl få växa upp och ha sina åsikter. För jag älskar att säga var jag tycker och tänker och är alltid 100% ärlig och klart jag sminkar mig ibland som alla andra 97or, och att jag "pratar som en fjortis" ursäkta mig men jag har bott i Stockholm i hela mitt liv och det är såhär vår dialekt låter. Och jag kan ju inte vara 10 forever ellerhur? Ha en underbar kväll.  många pussar :)


MIkaela //

Zaaarraa! Du pratar bara gulligast i världen!!<3

Din röst älskar jag mest av allt! (L)

Skrivet 2011-06-26 kl. 23:47:43
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
rosie //

så omogna av de! , skit i de , du är söt och är nt alls som en fjortis .

De är bara avundsjuka för hur söt och gullig du är. Skit i de och ha så kul ! :D . kram kram ! :D<3

Skrivet 2011-06-26 kl. 23:51:27
URL: http://kidforever.devote.se
isabella //

Håller helt klar med Mikaela o Rosie!

Jag kan bara säga att du är inte alls en fjortis! Isf hade alla som bär smink vart de :s



Iaf jag tycker att du är sjukt söt och jag gillar verkligen att du är 100% ärlig :D <3

Skrivet 2011-06-27 kl. 00:06:47
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Johanna (; //

Hahah, jag måste bara få säga en sak till den som skrev detdära... - Hej du, bra försök men hur dum får man vara ?

1. Har du inte fattat att man kan se ipnr ?

2. Jag förstog inte riktigt var du menade, vill du vara taskig och bryta vänskapen elr ? ;o

3. Jag slår vad om att du bara är avis ;)



Juste sen ville ju också säga till zara att du sjunger grymt och lycka till för det kommer nog att gå bra för dig ! :D



Puss <3



Puss <3

Skrivet 2011-06-27 kl. 00:07:49
URL: http://johannaforalltid.blogg.se/
isabella //

Zara om vill kan jag göra en design till dig gratis :)



Jag kan isf skicka kodmallen/stilmallen till dig när den är klar? Jag kan skicka det på FB-meddelande!



Så behöver jag inte logga in eller något på din blogg osv.. :) Säg gärna till om du vill! <3

Skrivet 2011-06-27 kl. 00:16:13
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Frida //

Hahah! Så jävla omoget! ;)

OMG, "jag gillar henne mest för att hon är känd" thaha, väx upp!

Och zara, de är bara avundsjuka! :) <3

Skrivet 2011-06-27 kl. 00:46:36
Anonym //

Hahah! Järna ;)

Skrivet 2011-06-27 kl. 00:47:36
Anonym //

Ja men hon kanske hette Chole!! -.-

Skrivet 2011-06-27 kl. 09:06:24
lina nilsson //

har du två iphones? svara gärna i ett inlägg! kram :)

Skrivet 2011-06-27 kl. 09:47:26
Vendela //

Haha, tragiskt.. ;)

Skrivet 2011-06-27 kl. 10:51:29
hadil //

Jag tror inte att hon ville att vi skulle tro att hon var Chloe, för då skulle hon inte skriva så som hon skrev?

Och du skriver att ni skrattade åt det, så jävla omoget! och jag förstår inte varför du tror att alla 97;or ska ha "bröst upp till hakan", ha tonvis med smink och kyssa vartenda kille dem träffar på? Jag är inte alls sån, men det betyder inte att jag är 10 år!

Skrivet 2011-06-27 kl. 11:36:36
Frida //

Vadå? Tror du inte att hon ville att vi skulle tro att hon var Chole?

Vad tror du hon ville då? :/

Och du där uppe som skrev: Ja men hon kanske hette Chole!! -.-

Mhmm... troligt troligt att hon också hette Chole.. hon skrev ju till och med: "Jag gillar henne mest för att hon e känd"

Hahah, jag tror faktiskt att det var någon helt annan som bara låtsades, eller rättare sagt, jag vet det! Den som skrev det borde skämmas nu ;)

Skrivet 2011-06-27 kl. 11:57:13
Frida(igen) //

pinsam situation för en viss person ;)

Skrivet 2011-06-27 kl. 11:58:29
Sofia //

zara du har hur gullig röst som helst<3 önskar att jag kunde få den haha nemen den är finast<3

du är bäst som du är! du är absolut ingen fjortis eller något annat! hur kan dom skriva så? ;o

klart att du får sminka dej, det gör typ alla.. :O

<3



puuss du är bäst:D<3

Skrivet 2011-06-27 kl. 12:13:37
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Anonym //

Hahah:)Anonym: "Hon kanske också hette Cloé" Ja,det kanske hon gjorde, men alltså hon skrev ju till och med Cloé Schutermans blogg på bloggadressen?!Dom har ju inte samma blogg direkt?!:)<3

Skrivet 2011-06-27 kl. 12:33:03
Maja //

Håller med dig Zara! Jag är exakt lika gammal som dig och har samma problem. Man är inte liten 4ever. Någon gång måste man få bryta sig från mönstret ta eget ansvar och prata för sig själv. Och den dagen man tar "mod" till sig och gör det så blir man kallad fjortis. Hah jag fattar inte grejen med det?! Dem som säger fjortis är ju dem personerna som har stannat kvar i 10 år ålden och inte tål förändringar. Så när något förändras så är det ett fel enligt dem.:) Gillar din blogg! //Maja 13 år

Skrivet 2011-06-27 kl. 12:39:31
Maja B ♥ //

Det där är så sjukt löjligt ..

Men haha , måste säga att jag älskar din blogg :) ♥

Skrivet 2011-06-28 kl. 01:45:28
Ellaaaa //

Hur kollar man vem det är som kommenterat? :o Jag vet att IP numret står under men jag fattar inte hur man kan kolla vems det är :o

Skrivet 2011-06-28 kl. 15:15:50
Jennifer :) //

Hej! enda från jag såg dig första ggn på talang så har jag tänkt den dära tjejen kmr komma långt.Men när hon blir äldre så kommer säkert vissa folk bara bli kompis me dig bara för att du e känd.bara för man e eller har vart en viss person tar vissa som om man bara är de.Du förstår nog vad jag menar.E de inte jobbigt och va känd ibland?, jag har en liknanade situation fast långt ifrån din.När jag va 14-15 år så höll så höll mamma på och dö.Jag började me allt förtom knark och åkte fast 2 ggr när jag va 14 och engång när ja va 15 för baxning och langning.. Alla va me mig bara för att jag va den som "älskade och festa" dom såg mig bara som den personen. Fast jag egentligen va så mycke mer och innerst inne inte mådde nå bra.Jag tänker om de typ e samma sak för dig ibland att folk blir kompis me dig BARA för att d e känd ?. joh visst du har en fantastisk röst men om jag träffade dig så sklle jag aldrig bli kompis me dig bara för att du va känd.man vill ju lära känna personen inte rösten om du förstår?. Önskar dig all lycka me musiken och tror att när du blir äldre så kmr ditt liv nog förärats ganska mycke när d liksom kan hålla på me de du vill, och slipper va en barnstjärna.LYCKA TILL ! mvh jenniflurren kycklingkvinnan skooorstenen Nilsson på gotland ;)

Skrivet 2011-07-14 kl. 21:57:23
URL: http://jennahlovespink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0