Lexington Fashion show

shululul :D
Nu sitter jag här hos Chloé och lyssnar på fest hos mange coolish! vi var ju på Lexington fashionshow och vi fick sitta längst fram! (tack vare Chloé då) Jag och Chloé tog en MASSA bilder! det  var superkul och vi fick goodiebags hihi. annars har jag inte gjort någonting idag. Och imorgon måste jag packa för att på fredag ska jag till min kompis Albins land, som ligger på Öland. + att jag måste packa för kollo också som jag ska åka till på tisdag (jag kommer hem 23.00 på måndag så då måste det vara gjort)

chloe //

DET VAR SÅ MYSIGT GUMMAN <3

Skrivet 2011-06-30 kl. 00:19:19
URL: http://www.chloeschuterman.chic.se
Emma //

Vad var det för fel med den klänningen? :) Svara gärna!

Skrivet 2011-06-30 kl. 17:41:58
Anonym //

Vilket kollo? Älskaaaar kollo<3 sla på ett i augusti...

Skrivet 2011-07-01 kl. 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0