Klockan var 4 på natten

img_0951 (MMS)

Och jag hade gårdagens sminkning på mig.. Jag vet inte vad bilden gör i dethär inlägget. Hade typ passat bättre till "jag ser sjukt trött och sliten ut" men jag känner mig ganska fin idag :D man har ju sånnadär ful-och-fin-dagar ni vet? + att jag har färgat mina ögonbryn, HELT SJÄLV! jag gillar att göra saker själv för då kan jag bara skylla på mig själv om det blir fult så slipper jag gå runt och tänka hur kass personen var som gjorde de hahaha och till mig själv kan jag vara 100% ärlig om hur jag tycker oxå.. Anyway Jag har så jäkla tråkigt -.- alla mina kompisar är i Motala typ, eller på landet, utomlands, hos någon annan kompis osv... Jag har legat på soffan heeela daaaaan! Och lyssnat på mammas nya kille hahaha det är awesome! Det är ett program från P3 som jag ladda ner på podcastern :D och tjockat i mig en Burk pesto. Sjuukt gott jag dööör :o ska nog gå der till hemmakväll och hyra nån film Sen. Puss på er!


Emma //

Är dina föräldrar skilda?

Bara undrar.;)

DU är så bra på att göra designer.

Och snälla kan du typ göra så med

min blogg att du länkar upp den i ett inlägg

som du gjorde med Idas blogg.



Är jätte tacksam om du svarar.



P.s

Du är bäst på att sjunga och du är min förobild:D!

Skrivet 2011-06-15 kl. 16:55:48
URL: http://emmabloggo.blogg.se/
Anonym //

svara på frågestunden ? :)

Skrivet 2011-06-15 kl. 17:11:14
Jenny //

Du är verkligen en liten skönhet, zara! :) kramar!

Skrivet 2011-06-15 kl. 23:31:06
nicole gallardy //

likeee your blog put more photos:)

Skrivet 2011-06-15 kl. 23:33:50
evelina //

en grej jag inte fattar är att du alltid skriver att pauline ska göra dina designers...men du skriver alltid typ design och sen nån annan..? vem gör vad? tacksam för svar!

Skrivet 2011-06-16 kl. 15:13:28
Anonym //

När skilde sig dina föräldrar? De var ju tillsammans vid talang :P

Skrivet 2011-06-16 kl. 21:52:22
Sara //

men fett tröga! Hennes föräldrar är inte skilda! hon lyssnar på ett program på p3 som heter ''mammas nya kille'':D

Skrivet 2011-06-16 kl. 23:50:21
Emma //

Sara de är du som är trög!

Du visa en beskrivning till henne som inte gick de kallar jag tantigt!

Skrivet 2011-06-18 kl. 20:49:44
elin //

Hej! Kan du ladda upp bilder på blogg.se från iphone? Det vill jag också kunna! Hur gör du?! Snälla svara :D

Skrivet 2011-06-18 kl. 23:50:51
URL: http://elinbrgstrm.blogg.se/
Mikaela ;) //

Pesto e asgott! :D

btw; sjukt kul o egentligen få träffa dej<3!

Skrivet 2011-06-19 kl. 15:43:15
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0