VARMT

Hej alla fina!
Idag tog vi en liten båt till en ö som jag inte tror heter något, det var bara berg fast det var ganska skönt att det inte blev massa sand överallt. Och det var sååååå vaaaaarmt!!! ni anar inte. Jag blev skitbrun :D Jag somnade i solen så jag gjorde verkligen ingenting annat än att sola/sova idag haha. Vad kul att ni tyckte planking bilderna var bra ,det fanns egentligen inget bra ställe at planka på och jag hade rätt tråkigt så bilderna blev ju sådär.







VAD HAR NI GJORT IDAG?


Moa //

Wohoo! Jag Komenterade Först ;)

Haha! Jag Äger! Ps. Zara, Kan Man Börja På Balett skola även om man ee 12? Eller måste man börja tidigt? Kram!

Skrivet 2011-07-31 kl. 18:40:39
Moa //

Skrivet 2011-07-31 kl. 18:41:43
Johanna :) //

Jag har också vart på en ö :D i Stockholms skärgård , Runmarö om du hört talas om det :)) ♥

Skrivet 2011-07-31 kl. 19:12:19
URL: http://johannaforalltid.blogg.se/
Clara //

Jättefin blogg! Kommer i håg dig från Talang även om jag inte brukar kolla, du är jätte bra! Är ny läsare och jag undrar två saker:



1. Sjunger du fortfarane?

2. Vad gjorde du med pengarna du vann i Talang?



Tack så mycket! :) <3

Skrivet 2011-07-31 kl. 22:00:10
URL: http://ofcgirl.blogg.se/
André //

Kan du länka din riktiga facebook sida :)

Skrivet 2011-07-31 kl. 22:11:14
hanna //

hej zara, eftersom du vann talan förut så har jag ett tips till dig.



1. Börja gör covers när du sjunger och lägg in som videoinlägg, du kommer få flera läsare det vet jag. Har själv bloggat i flera år, kram .

Skrivet 2011-08-01 kl. 09:38:18
Anonym //

Omg! Din mage dör



Drömmen är att ha en mage som din! :O <3

Skrivet 2011-08-02 kl. 20:21:11
jay //

SNYGGA Zara!!!! :) Men en fråga bara, hur håller du dig så smal?? och hur fick du magrutor?? Så jäkla SNYGGT!!! Jag är ju smal, men INTE alls som du, vill ju få bort mitt underhuds fett.. vet bara inte hur?? :( får väll köpa en sån där träningsmaskin, hehe..

Skrivet 2011-08-23 kl. 13:15:58
Nathalie //

Här är några frågor som jag undrar: Sjunger du fortfarande? Vilket datum fyller du år? Tacksam för svar!

Skrivet 2011-09-26 kl. 15:40:36
Pw //

Tjenare, visst jag är väl bara än i mängden men tänker iaf fråga om det finns något sätt som finns så man jan få skriva med dig? Skulle vara roligt att få skriva med en sångerska som man lyssnar på :) du har ju min mail över eller om du vill smsa? :) du gör ju som du vill :) 0703766234 :)

Skrivet 2013-05-06 kl. 07:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0