lär känna mig bättre

Jag har snott domhär frågorna från Palli hoppas det är okej palli-ballie!!

Höger eller vänsterhänt: högerhänt! men det vore ju coolt och lite mer annurlunda att vara vänsterhänt. Hanna är det ;)

Humör just nu: glad men trött!

Favoritgodis: Lakrits & chocklad muuuuummss :D

Är det nåt du absolut inte äter: POTATISGRATÄNG! fyfan vad äckligt det är!!! alla ba men ''du kommer älska min mammas, den är världens bästa'' eller ''ååhhh min mormors är så gräddig och go jag lovar att du kommer äta!'' NEJ! jag äter ingens potatisgratäng usch fy bläää!

Kläder just nu: ballerina skor, linne, shorts och kofta :)

Musik just nu: ingenting.. :(

Vad sa du senast: ''vaddå?.. ahhh jag vet!''

Sommarplaner: vara med kompisar!! :D

Fisk eller badkruka: vissa dagar älskar jag att bada, andra vill jag bara sola.

Saft eller alkohol: saft MED alkohol höhö

Hur många kuddar sover du med: 2 st

Favoritväder: SOOOOOLLL!!!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
3 sköna kompisar ;)

Morgon eller nattmänniska? nattmäniska!!

Spelar du något instrument? noooope..

Sparare eller slösare: Både sparare och slösare!

Bästa film: iiinge aning :/

Tror på liv på andra planeter: JA ^^

Har du några homosexuella vänner:
Ne .. men jag ska skaffa mig en asgay kompis! gud vad kul haha bögar är sååå söta och oftast ser dom grymt bra ut och är jättetrevliga ;)

Tror du på mirakel: ja det gör jag väl!

Ser du dig själv som tolerant mot andra: IBLAND! men det beror verkligen på..

Ser du på kärleken som ett misstag: ibland

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 5... haha 4 killar och en tjej

Bio eller promenad: Beror på med vem ;)

Är du kittlig: ibland haha det är skitkonstigt!

Snarkar du? haha ja alla säger ju det så tydligen gör jag de :P

Stjärntecken? skytte! nån mer som är skytte?

Rädd för insekter? inte rädd men dom är ju inte mysiga

Äckligaste insekten:
Spindeln haha!

Bästa bok? Harry Potter!!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga

Vad vill du jobba som? artist!

Chips, morötter eller godis? GOTTA!

Pizza eller hamburgare? Pizza yuummaayy

Skriver du dagbok?
Jag bloggar

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag tänker pierca mig i naveln och tatuera eminems namn eller en rad från en låt jag älskar med ett bra budskap

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) I skolan är jag väldigt slarvig men hemma har jag alltid städat faktiskt

Gungar du på stolen? alltid ;)

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? gud ja! det är ett måste innan man dör (hoooost jag är odödlig höhö)

Vilken hand håller du gaffeln i ?
När jag skär - vänster men när jag bara äter så blir det höger !

Är du rädd för blod? nee men blofdprov scares me to death!!

Saltar du på maten? Aldrig faktiskt

Gillar du att sjunga? de' klart!! :D

Anser du att du är stark? o ja! jag är superman

Brukar du sola?
Bara på stranden men aldrig i solarium..

Vad gör du om du får hicka? ingenting jag älskar känslan man får när man hickar hahah jag vet jag är onormal

Röker du?
nepp!

Snusar du? ne fyfan!

Använder du knark? japp! drar en lina innan skolan ni vet ;)

Kaffe, te eller inget? chailatte ftw!!

Har du en besatthet? MIN MOBIL!!! åh älskling vad han betyder.. ja det är en han haha vi är gifta förstår ni :D


det var allt :D
PUUUUUSSSSSSSSSSS

jessii //

fyfan potatisgrattäng!usch å fyfan

Skrivet 2011-07-27 kl. 23:38:10
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Mäkkää //

potatisgratäng är inte gott nää uscch!!

Skrivet 2011-07-28 kl. 00:03:09
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
elsa //

skulle du kunna lägga upp en video på dej när du sjunger som är ny ? :)

Skrivet 2011-07-28 kl. 11:32:18
Anonym //

Är det sant att du hade hicka typ hela dagen på finalen i talang? kom ihåg att det stod det i någon tidning ;)

Skrivet 2011-07-28 kl. 12:12:58
Alexandra ;D //

ja usch!

Potatisgratäng är avskyvärt!!!!!

Kolla gärna min blogg ;D

Skrivet 2011-07-28 kl. 18:30:05
URL: http://alexandrabaaack.blogg.se/
Anonym //

Är du inte lite för ung för att dricka? vet att många dricker när dom är ung osv men snälla ta hand om din kropp bättre än att dricka redan nu!:) Du kommer va tacksam om du gör det sedan, när du jobbar mer med musik och stressiga dagar.

Skrivet 2011-07-28 kl. 23:43:18
Anonym //

Det var en sak jag inte fattade...Alltså det var den dära frågan om du använder knark... Och det du svarade var: "japp! drar en lina innan skolan ni vet ;) men var ett skämt eller vadå??

Skrivet 2011-07-29 kl. 10:54:50
Anonym //

Du sa att du ville ha 5 barn, 4 killar och en tjej :) Varför vill du ha 4 killar och en tjej?

Skrivet 2011-07-30 kl. 12:36:29
Anonym //

would you judge anyone by their skin color or religion

Skrivet 2011-07-30 kl. 14:35:58
Anonym //

Vilken religion har ni följa eller är en athiest

Skrivet 2011-07-30 kl. 14:40:05
Anonym //

Har du någonsin fallit i kärlek och har du en pojkvännen

Skrivet 2011-07-30 kl. 14:45:01
Molly McGurn //

hej zara!! i do not speak svenska but i want to learn. i really wish i met u and i am a big fan of yours! i only know a little bit of svenska like: hej mitt namn ar Molly and and is och and I means jag (see i am good at this!) and can u please email me? my email address is [email protected]. i just really want to talk to you! i luv your hair and your clothes! lol i probably sound like a stalker! LYLAS! (love ya like a sister) :)

Skrivet 2011-11-12 kl. 01:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0