svar på frågor del 2

1. Hur många gånger per år tror du at du går på grönalund?

svar: Kanske 10 gånger per sommar ;)


2. Hur gammal var du första gången du stod ensam på en scen och sjöng, och vad sjöng du då för låt?

svar: Det var nog på skolavslutningen i 6års... jag var så nervös att jag trodde jag skulle spy :/ haha men nu blir jag nästan inte nervös alls!


3. Vad heter din skola?

svar: Kungliga Svenska Balettskolan :D


4. Hur och när tror du att du kommer bryta dig in i sångvärlden?

svar: När man fått Skivkontrakt så ordnar dom nästan allt och det beror ju på hur mycket dom vill satsa seriöst på artisten. Så dom marknadsför artisten och om jag får skivkontarkt vet jag inte, inte när heler ;)


5. Favoritfärg?

svar: Nästan alla! Det beror på vilket humör jag är på :P


6. Idol?

svar: EMINEM OCH BEYONCE!!!!


7. fick du kille på kollo?

svar: Haha nej det fick jag inte, därimot finns det alltid ett ''par'' på alla kollon haha :D


8. Vad fick dig att börja blogga?

svar: Jag vet inte... Jag kände väl att det var kul att dela med mig av mitt liv hahah ;)


9. kommer du söka till idol när du blir 16?

svar: Nej det tror jag inte :)


10. Hur fick du Chloés nummer? Grymt tacksamm för svar!

svar: Hon hade det på Facebook hahah men jag hjälpte henna ta bort det :P


11. Hur är en bra kompis i dina ögon?

svar: Någon som alltid finns där och någon som man kan prata om allt med, någon som man kan skratta med och gråta med. Och så är det så sjukt kul att ha ''inside-joke'' med bästisen haha!


12. har du kysst nån?

svar: Nej aldrig i hela mitt liv. hahahahah


13. har du magrutor?

svar: Ja faktiskt haha ^^ Jag kan visa när vi åker till Båstad ;)


14. tycker du att det är ok att ha fler bästisar?

svar: Klart det är! men sen så ä man alltid liiiite bättre kompis med någon av dom :)


15. Du verkar vara snäll men sen du van talang, känner du att dina kompisar är anorlunda, eller att det e flera som vill bli din vän ?

svar: Nej man märker det sååååå väääl så jag blir inte KOMPIS med dom. Fattar ni? :)


16. hur får man typ "Kontakt" med nån så man kan bli artist ?

svar: Jag vet inte hahah :D


17. hur många år är din lillasyster?

svar: Hon heter Hanna och är 11, född 2000.


18. favorit modell?

svar: ADRIANA LIMA!! gooooosh vad snygg hon är :O


19. tycker du att du är bortskämd?

svar: Njeeaee nej det är jag väl inte ^^


20. Hur känns det att vara så pass känd som du är just nu?

svar: Jag är väl inte känd? haha jag ser det inte så iallfall ;)


sara //

varför lägger du aldrig ut videoinlägg där du sjunger? :(

Skrivet 2011-07-24 kl. 00:12:50
Arozow! //

men min fråga var inte med:(men du kanske gör del 3 hahah

Skrivet 2011-07-24 kl. 15:02:36
URL: http://sommarensflickor.blogg.se/
Sara //

Har du aldrig kysst nån? asså det är verkligen inget fel, det är inte många i din ålder som har gjort det, men du har ju sagt förut att du har det? eller var du ironisk? :)

Skrivet 2011-07-24 kl. 21:48:36
E //

Så du dansar balett? El?

Skrivet 2011-07-25 kl. 10:53:50
Ella //

Hej!

Dansar du imed du går på kungliga svenska balettskolan?

Hur kom du in där?:D

Skrivet 2011-07-25 kl. 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0