Starwars III

img_4057 (MMS)

Aloha! Jag sitter faktiskt och kollar på starwars III och den är väl helt ok.. Såååå bra är den inte :P haha men jaja jag mår iallafall bättre och vi får se vad jag gör imorgon, kanske drar med mig pappa och köper ett par ray-ban och kollar på ny dator om jag orkar, vi får se! Jag tänker iallfall INTE sitta inne. Men jag är ju sjuk lixom, ååhhh eller så får jag sitta och internet shoppa eller nått underhållande eller LEKA att jag köper grejerna haha. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen Puuuuusssssss


Anonym //

du e söt!

Skrivet 2011-07-20 kl. 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0