JAG FLIPPAR SHURDA

Hej alla fina!
Vi kom fram för rätt länge sen och åkte och badade, det var så skööönt! Nu ska vi snart äta skaldjur. Det är ju typ det godaste som fins, håller ni inte med!? Asså en grej som jag flippar på är ju att DET INTE FUNKAR ATT LADDA UPP BILDER DIREKT TILL DOTORN!!! utan jag måste först ladda upp dom på facebook eller något liknande så man kan hämta dom online sen ''spara bild som'' och sen lägga till. Det är ju asjobbigt! För ingen här har Mac.. det blir så mycket lättare med apple produkter tillsammans. Men när jag kommer hem så kan jag ladda upp ALLA bilder för då funkar då ;)

AMEN DRIVER DOM ELLER!!??? DET FUNKAR INTE ENS ATT SPARA EN BILD.. FML

Annie //

Åh vad synd att du inte kunde ladda upp bilder:( men de är ingen fara ta den tid du behöver^^

Skrivet 2011-07-29 kl. 20:59:56
URL: http://www.annie19justinbieber.blogspot.com
isabella //

Om du vill ladda ner bilder från facebook är det bara att skrolla ner, där man kan kommentera på själva bilden.



Och på vänster sida står det "ladda ner" och då sparas bilden på en mapp som heter "hämtade filer" Fast det kan vara olika på olika datorer :)



Ett annat sätt är också att:

1. gå till bilden du vill spara till datorn.

2. Klicka på "uppdatera-knappen" längst upp på internet-sidan ;)

3. högerklicka o spara :D



Hoppas det hjälpte <3

Skrivet 2011-07-29 kl. 21:39:16
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Ida //

Jag har också Mac laptop. Och, ja det är riktigt krångligt att spara bilderna men har ett tips:

Efter du stoppat in kortet i datorn markerar du bilderna och klickar på ''Kopiera''.

Sen skapar du en ny mapp och klistrar in bilderna där. Vänta tills kopieringen är klar, sen kan du ta ut kortet.

Ha det bra!

Skrivet 2011-07-30 kl. 10:29:09
URL: http://beautyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0