Harry potter

img_3358 (MMS)

Aloha! Nu sitter jag påväg mot city för att möta upp Palli för att vi ska se på HARRY POTTER 7 DEL 2 wohhooooo!!!! Taggaaaa! Haha jag är så taggad ni anar inte! Men det är ändå så jävla sorgligt att det är slutet av slutet. No more Harry Potter liksom... Jag kommer typ gråta när Voldemort dör (vilket jag kan räkna ut att han gör även om jag inte läst boken eller kollat med någon kompis) jag mår ganska bra nu faktiskt är bara lite trött och hängig men nu köööör viiiiii all in! Aj löv ju Harry!


Tina //

tack för att du avslöjade :/

Skrivet 2011-07-19 kl. 17:45:03
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0