MEN JAG LACKAR!!!

hellooo :D nu sitter jag oss palli och skämms....
jag har typ inte bloggat på en vecka :/ men jag varnade ju för dålig uppdatering, didn't i? ;) jag komm hem igår med feber och skit-.- asså, de är någon förbanelse över mig, PÅ GUD!! varje gång jag reser utomlands så blir jag alltid sjuk, inte såhär lite förkyld utan dösjuk :O jobbigt, jobbigt.....

Vet ni vad!? skolan hade informationsmöte igår, men jag kunde inte vara med för jag kom ju hem igår^^ anyway så har skolan bestämt att vi ska ha en månads mindre  SOMMAR LOV!!?? hur fan tänker dom!? då lacka jag lite när palli sa de.... dom vill typ att vi ska bli en bättre skola men fatta vad många som hatar dehär, jag vägrar! jag vägrar att gå! ooooohhhhh vad jobbigt!!!

jag har lite lust att sluta.....


lägger in lite bilder sen :D nu ska vi dra till stan och möta söta Sandra :)
puuuuusssssssss

jessica //

jag undrar om dom tänker

med röven ist för hjärnan.

stackars dej;O.

finns de ingen musikskola som du

kanske kan gå i =)?

Skrivet 2011-01-16 kl. 14:25:58
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Felicia //

Vem e palli?

Men kan nt du visa ditt rum i en video? snääääälla ?!

Men så kan dom ju inte göra! asså en månads kortare sommarlov!!!!! :O

<3333

Skrivet 2011-01-16 kl. 14:27:08
URL: http://onlyfelicias.blogg.se/
Anonym //

OJ! Jag som går i en skola som ligger i Norrtälje kommun som är ju typ sämsta skolkommunen och vi får ha lika långt sommarlov som vi alltid har haft. Och ni måste ha en månad mindre! Och ni går typ i en bättre skola, så snacka om orättvist för er!!

Kram! :)

Skrivet 2011-01-16 kl. 14:51:28
Mikaela //

Vaaa drrygt.

Tyck syns om dej!<3

Skrivet 2011-01-16 kl. 16:03:50
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
Mickan;) //

GUUUD VA JOBBIGT!!;) Stackars diig!! Ni går ju typ hela livet i skolan ändå på balettskolan!!!....stackars er..!!

Skrivet 2011-01-16 kl. 18:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0