svettig as hell

jag var just på gymmet med min syrra och sprang en halvmil på 17 min *stolt* hahah min syrra lekte bara med pilatesbollarna och kände sig jätteduktig :P men imorgon hanna, då ska jag allt tvinga dig att springa minst en km! MOHAHAHAH!! vi var mest i den såkallade lekpolen idag :D nemen de är ett jättestort vattenland här!
här kommer lite bilder från idag ^^^






nemen oj vad vacker -.-


en söt vovve som tiggde mat från en resturang vid gatan utanför hotellet
btw så beställde vi 7 rätter, allt var såå gott, och de kostade bara 60 kr...


jag som hoppsar på gatan ^^


julia :) //

hejhej zara ;}

jag tkr att du har en sjuuukt fin blogg, du är även jätte fin :D

Det var du som vann "talang" va ? <3

Jag hejade på dej hela tiden.

(låter nog lite weard)

men aja kolla gärna in min blogg :D

Skrivet 2011-01-01 kl. 14:20:53
URL: http://abowh.blogg.se/
Gabie //

hejhej vad har du gjort med dina pengar som du vann talang ? :D:D:D:D:D:D:D

Skrivet 2011-01-12 kl. 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0