svar på frågor del 3

1. Har du blivit full någon gång?
svar: Inga komentarer.... hahah skoja men om jag hade blivit de skulle jag endå inte svarat för min mamma typ stalkar min blogg HEJ MAMMA! haha.

2. Kan du göra en bakåt volt?
svar: Haha ne de hade ifs vartit tufft ;) men jag kan bara på studsmatta.

3. Varför har du så långa skoldagar?
svar: För jag dansar på skoltid :)

4. Sminkar du dig varje dag? och med vad?
svar: ja, nästan. jag har inte fuondation för känner inte att jag behöver de, jag har ganska flawless hy om ni fattar ;) då känns de rätt onödigt att kleta på massa gegga ;P men jag har mascara, eyeliner, rouge (stavning?) och... ja de var väl de :D nu är jag ju brruuun oxå, då ser man så himla snygg ut ju utan smink haha :)

5. Har du något mellannamn?
svar: Japp, Maria. Så jag heter Zara Maria Larsson :D

6. Är du klassens clown eller fegis?
svar: Lätt klassens clown hahah jag är väldigt rolig hahah ne jag skoja, min humor är knaas :P

7. Är du född 1997
svar: Yes box! jag är född i december så de kan vara därför folk tror det. Asså att vara född i December suger -.-

8. Är du smal?
svar: Ehh, ja de tror jag :) men ärligt talat så är jag de de är alla i min klass :) vi dansar 23 timmar i veckan mist...

9. Du skrev att du hade ganska många Converse dom är ganska dyra, vart köpte du dom?
svar: Dom flesta är från USA, där kostar dom bara 250 kr ;)

10. Har du kysst någon, isf vem?
svar: hahaha ja? många...många haha sorry jag kan inte skriva upp alla namn HEJ MAMMA hahaha ^^ men jag playar inte!! hata players!

11. Var de någon effekt på sången när du sjöng i talang?
svar: Ne jag tror inte de :/ eller jag vet inte ^^

12. Du har så ortoligt fint hår. vilken schampoo använder du?
svar: Tack så mycket! :D jag använder sunsilk dedär lila :P och treseme balsam :)

13. Vill du satsa på sång eller har du lagt de på hyllean för evigt?
svar: Ne men gud! jag har inte lagt de på någon hylla :o haha men jag är bara inte på tv så mycket, men jag jobbar fortfarande men Laila och vi har spelat in två sånger och jag har fått en egen (yääy) och Universel i USA är jätte intresserad sen jag var där i sommras :') zupeköl :D

14. har du en msn som heter [email protected]?
svar: NEJ de är INTE min!

15. Dina 10 bästa låtar?
svar: jag kan göra ett eget inlägg om de :D damn vilken bra ide!!

16. Kan du inte visa mer bilder från L.A och New York?
svar: jo... fast kameran är poff borta så de är jo liiiite svårt :/

17. Vilken mobil har du?
svar: en bortappad Iphone 4 :/ men jag måste fixa ny asså!! ellér min snälla mami får göra de HEJ MAMMA.. igen^^

18. Vilken är din favo färg?
svar: Jag är inte helt säker på den frågan, förrut skulle jag lätt svarat rött! men nu vet jag inte:S jag har aldrig direkt gillar rosa. Jag var en sån där pojk-flicka men typ snaggat hår och när alla tjejer sprang runt men prinsessklänningar så gick jag runt med en tyrannhfrgbc, vad de nu heter, rex och ba JAG ÄLSKAR BLÅÅTT OCH BIILAR JAG ÄRR COOOOLLL!!!! hahaha typ lite tvärtimot alla andra tjejer :P haha jag är rebell föfan! haha.

19. Hur många gånger har du varit i THailand?
svar: 3 gånger :D

20. Min sista fråga är till er. Tycker ni att man ska blogga flera korta inlägg per dag eller ett långt?
svar: KOMENTERA!

Moises Martinez //

u should blog every day =^P long or short. it does not matter but every day =^P haha. cheers.

Skrivet 2011-01-19 kl. 04:56:25
Moises Martinez //

your fav color should be yellow =^P the sun!

hahah

Skrivet 2011-01-19 kl. 04:59:05
Moises Martinez //

;o being born in December is really not cool haha. I was born in December 22.. 3 days before CHRISTMAS!



SO its not good sometimes when it comes to presents! ;):P hahaha



Skrivet 2011-01-19 kl. 05:15:59
Moises Martinez //

Hey haha number 1 song for your top 10 would be an Eminem Song? haha ;)

Skrivet 2011-01-19 kl. 05:27:06
Moises Martinez //

and a picture with each blog. hahaha

Skrivet 2011-01-19 kl. 05:46:58
Moises Martinez //

u have the best eyes :)

Skrivet 2011-01-19 kl. 05:59:25
Moises Martinez //

My Top 5 Songs At the moment..



1. Cooler Than Me - Mike Posner http://www.youtube.com/watch?v=AoHaDrifdbU



2. Not Adraid - Eminem

http://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s



3. Just the Way you are - Bruno Mars

http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk&ob=av3em



4. No Love - Eminem ft. Lil Wayne

http://www.youtube.com/watch?v=KV2ssT8lzj8&ob=av3el



5. Tonight (I'm Lovin' you) - Enrique Iglesias

http://www.youtube.com/watch?v=Jx2yQejrrUE



Good songs :)

Skrivet 2011-01-19 kl. 06:59:54
Felicia //

Jag tycker att du ska göra många korta inlägg :D

Den där tjejen som ni träffade på Thailand som hette typ Sandra, Asså blev ni typ kompisar? och vet du om hon har en blogg?

Skulle bli asglad för svar! :D

<333333333333333

Skrivet 2011-01-19 kl. 15:29:02
URL: http://onlyfelicias.blogg.se/
sofia //

jag tycker att man ska göra ett långt för det kan vara ganska drygt ibland att läsa små korta.. heheh:)

Skrivet 2011-01-19 kl. 15:35:54
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
madeleine //

hej, jag tycker korta inlägg<3 :)

Skrivet 2011-01-19 kl. 15:51:21
olivia //

jag tycker att du ska skriva intressanta inlägg och videoblogga! :) skriv mer om sång och sånt:) och snälla gör några videos där du sjunger :D skulle vara sååå kul! :)

Skrivet 2011-01-19 kl. 16:53:04
jessica //

GUUD zara då har vi verkligen nått gemensamt.



När jag var lite yngre kanske jag gick i 3 an(?).

ingen aning,

jag gick runt i svarta jeans en vit munkjacka däre

stod WHITE bak i ryggen, sen hade jag en keps asså inte en sån här vanlig keps, nån som var poppis iaf, sen hade jag den bakofram o hit o dit^^!



Rosa e fint men de e dock inte min favvo färg=)

Skrivet 2011-01-19 kl. 17:47:49
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Louise //

många korta inlägg.... eller.... de bästa skulle ju va många långa inlägg xD men kanske mittemellan många mittemallan långa inlägg x) om du fattar xD

Skrivet 2011-01-19 kl. 21:11:29
:) //

Vet inte ;/ Men jag tycker att du ska lägga in många bilder på dig själv! <3

Skrivet 2011-01-19 kl. 22:21:55
Alice //

Både korta och långa typ ;) Men det skulle vara kul om du la ut lite mer bilder och kanske videobloggade någon gång :)

Skrivet 2011-01-20 kl. 16:39:08
jessica, zara är finast jaoo<33 //

För mig spelar de ingen roll=P

huvudsaken du skriver

blir lika glad för två menigarn som jag

blri för tio menigar du skriver.



när man ser att du har uppdatera man

bah, jaaaaaaaaa:]♥



besök gärna min blogg=)

Skrivet 2011-01-20 kl. 17:44:24
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
zarafan //

mellanlånga :) snälla rara du kan inte vi få se på lite vårskor ska köpa nya o vill se dina ;D

GLÖM ALDRIG ATT ALLA GILLAR DIG

Skrivet 2011-01-20 kl. 19:29:05
moa kung //

Ett långt varenda dag! Kan du inte göra lite videoinlägg, hiss/diss också? (:

Skrivet 2011-01-21 kl. 10:33:30
URL: http://moahedmans.blogg.se/
jossan //

de spelar inte så stor roll,men gärna mycke bilder på dig!!!

Skrivet 2011-01-22 kl. 08:55:36
lord voldemort //

några tips på hur man blir vigare? C:

Skrivet 2011-01-26 kl. 17:40:57
Anonym //

Flera kort, men om det är så att du bara hinner skriva en gång så är det bättre att du skriver ett långt

Skrivet 2013-01-13 kl. 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0