OMG!!!

ni fattar inte hur glad jag ar nu!! 700 unika besokare.... wow...
tack saa mycket! jag har inte o med prickar a med prickar eller ni fattar haha ^^ jag kom fram idag 3.00 svensk tid, da e klockan typ 9 pa morgonen  dar sa da var de bara att borja en ny dag ;D men de gick bra och jag ar inte de minsta trott! de ar sa javla skont har, ni anar inte :O jag ska lagga in lite bilder sen som jag laddat over pa laptopen men nu sitter jag i receptionen och skrivet pa the business center :) massa pussar fran thailand


har ar var strand :)


en av poolerna



ett av rummen ;D

dom ar tagna fran hotellets hemsida (hotellet heter West Sands)
lagger upp egna senare :D

Ainy (spain) //

I love the pool!! is amaizing!!

that is a room? :O

It is bigger than my city (joking xD)

Skrivet 2011-01-01 kl. 11:15:09
Mickan;) //

Guuuuuddd det är ju jätte lyxigt!!!! Det är jättefint du passar in där!!<3<3<3<3

Skrivet 2011-01-01 kl. 12:31:29
madeleine //

Vart i Thailand är ni? <333 :)

Skrivet 2011-01-01 kl. 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0