nattinatti

nu ska jag gå och sova..
jag är helt slut och super trött fast klockan bara är 21.11 typ :S men jag har ju inte sovet så mycket på nyår precis ;) när jag kommer hem ska jag fixa designen också vill jag bara påminna er om :D puss och godnatt! mer inlägg kommer imorrn <3


PS. tack så mycket för alla komentarer jag blir så glad ^^ komentera mer, man får lixom en kick och vill bara skriva mer mer och mer! gottnatt Sverige


hejhej //

Heeej Zara! Du e så fin och grym på att sjunga men jag undrar om du ska göra något uppträdande någon gång så man kan kolla

Skrivet 2011-01-01 kl. 17:28:02
Dittstörstafans!!!!:D //

Gud vad du är braaaaaa!!!!!;) Tränar du även fast du är på semester??!! Shit de hade jag aldrig kunnat.....,Har du börjat ta sånglektioner än?? Är det roligt att dubba till Disney Channel?? Miljoner av godnattkramar från Sverige!!!!:D ps. Du är otroligt fin och söt och bäst på att sjunga och har en jätte fin personlighet genom din blogg du är säkert en jätte bra människa om man känner dig!! Va stolt över dig du är gudomlig!!!:D

Skrivet 2011-01-01 kl. 18:41:02
Anonym //

hejsan :)



du vill du skriva din mail adress så kan jag göra en header åt dig. asså jag gör en header m bilder på dig osv och skickar till din e-mail. Men du behöver inte ha den men du kan väll kolla kanske om du vill ha den. Du behöver absolut inte ha den men jag är ganska duktig på göra, (inte för att skryta elr så)

men skriv gärna den eller gör en ny hotmail som jag kan skicka till dej, snälla :')

Skrivet 2011-01-01 kl. 19:49:29
jessica //

zara du är så fin! jag har haft dej som idol sen du var med i talang. när jag fick ditt brev med afirschen(stavning) så GRÄT jag o skrek av glädje.jag kollar igenom alla bilder på fb. o besöker din blogg varje dag minst 5 gnr. asså du är bäst i hela världen på att sjunga. vi ahr haft några uppgifter om en kändis. jag har alltid tagit dej. vi ahde någon talkshow o då skulle man välja en artist, o kunna hur mycke fakta som helst. o talkshowen var jätte kul. Dock skulle den vara sjukttråkig om jag inte hade valt dej för du är bäst zara, de är så kul att du uppdaterar i bloggen lite oftare nu blir öbrtlycklig när jag ser att du uppdaterat o jag är ärlig: ZARA LARSSON ÄR BÄÄST<3

Skrivet 2011-01-01 kl. 23:23:58
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
jessica //

överlycklig*

Skrivet 2011-01-01 kl. 23:25:35
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Emmy Persson //

Hejsan zara, jag är en tjej på 12 år som har en liten fråga, har du haft bilddagboken ?, för det var typ 6 st som sa att dom var du typ, så ljög alla eller var du en av dom? :p



Älskar din röst, jag gillar också att sjunga jag går faktist på sång lektioner ^^

men jag e publik rädd så de blir nog ingen sång kariär för mej xD, puss på dej!<3

Skrivet 2011-01-01 kl. 23:43:27
URL: http://foreverfrank.blogg.se/
Moises Martinez //

Your in a similar (close) timezone as me, As I live in Australia =^P



cheers

Skrivet 2011-01-02 kl. 05:22:46
Moises Martinez //

Some random words come up when i translate all of this haha.



=^P

Skrivet 2011-01-02 kl. 05:48:22
Moises Martinez //

comment

Skrivet 2011-01-02 kl. 05:52:26
Ellinor //

jag har bra 3 ord att säga: Du är cooooooooooooooooool

Skrivet 2011-01-06 kl. 15:58:50
URL: http://FeliciasSyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0