jämföra?

jag tycker min syrra är lite wierd... vilken 10-åring går runt och jämför sina lår med andra!? idag satt jag vid poolen då sa hon helt random ''jag hatar den där tjejen'' då frågade jag ''men varför då, du känner ju inte ens henne?'' du fick jsg till svar ''men hallåååå!! hon har så mycket snyggare mage än mig!!'' då blev jag lite förvånad och tänkte att inte ska man sitta och jämföra sin mage med andras när man är 10? men de är ju tjejer väldigt bra på. ellerhur? men tänk om den tjejen som Hanna tyckte hade så snygg mage (obs! hon var max 12 år) tänkte ''oohhh vilket leende den där tjejen har, om Hanna :) man jämför sig alltid med andra men gå inte för långt och jag var att de är sååå corny men ärligt lite nöjda kan ni väl vara tjejer!! killar oxå. sen behöver man inte stå framför och säga ''JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV, OCH JAG ÄR FIN'' femtioelva gånger utan bara acceptera hur man ser ut. alla är fina på sitt sätt!! de ÄR så!!!
och självförtroende är de coolaste man kan ha ju ha!! ;)


det är programet kan man ju ladda ner.... hahah nej :P

Anonym //

du måste nog vara värdens bästa stora syster :) glöm aldrig det

Skrivet 2011-01-03 kl. 16:57:22
Anonym //

Hej zara.

Jag undrar en sak. Jag såg dig i "jag ska bli stjärna" och naturligtvis i talang.

Du åkte ju till Usa i programet med bagge.

Men vad hände sen egentligen?

Du gick ju o sjöng för någon där och även på någon filmcastning elr vad det var. Dem sa ju att du var jätte duktigt och så. Men jag har inte hört något sen. Blev det inget? Vad hände?

Skrivet 2011-01-06 kl. 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0